کد مطلب: ۴۸۸۷۰۷

گزارش تجارت‌نیوز از وضعیت معاملات امروز بازار سرمایه

پالایشی‌ها شاخص بورس را نزولی کردند

پالایشی‌ها شاخص بورس را نزولی کردند

در پایان معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث شد روند بازار سهام نزولی شود و اخص کل با افت 1.20 درصدی به یک میلیون و 264 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات امروز بازار سهام، عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز باعث روند نزولی شاخص کل شد اما با بازگشایی نمادهای خودرویی عرضه در شاخص‌سازان کم شد و به نوعی عرضه و تقاضا در شاخص‌سازان به تعادل رسید.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای پالایشی روندی نزولی داشتند و تاثیر منفی زیادی بر شاخص کل داشتند و این روند نزولی در حالی است که صندوق پالایشی یکم با احتساب 30 درصد تخفیف اولیه باز هم در زیان است.

همچنین نمادهای خودرو، نوری، جم‌پیلن، پاکشو، رانفور نمادهایی هستند که بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل و نمادهای فارس، شپنا، شتران، شبندر، اخابر صدرنشین تاثیرگذاری منفی بر شاخص کل بورس هستند.

برتر 12 ابان

نمادهای خودرویی روند خوبی در بازار سهام امروز داشتند و با بازگشایی نماد خودرو روند بازار کمی به مثبت بازگشت و این موضوع شاید نماینگر لیدر محور بودن بازار سهام باشد.

البته باید اشاره کرد که بسیاری از کارشناسان معتقدند بعد از انتخابات آمریکا روند بازار سهام فارغ از نتیجه انتخابات مثبت است. این در حالی است که امروز احمد نادری، نماینده مجلس خبر داده است که استیضاح «فرهاد دژپسند»، وزیر اقتصاد با ۸۰ امضا به هییت رییسه مجلس تقدیم شده است و به نظر می‌رسد که این موضوع بازار سرمایه را در روزهای آینده متاثر کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به آقای روحانی بگید یه الا برکت الله برای بورس تلاوت کند

  • ناشناس

    چرا؟؟به چه علت؟! کسی به فکر زیان و ضرری که به این امت زیان دیده وارد شده نیست درست است که نباید در بازار بورس دخالت کرد و عواقب کار هرکس به تصمیم خودش بستگی دارد اما زمانی این حرف درست است که از اول دخالتی در بورس صورت نمیگرفت حالا که کسری بودجه را جبران کرده اند دیگر مردم مهم نیستند یا وقت دیگر که بازهم اموال مردم بازیچه شان شود باز مردم را دعوت به بورس میکنند!!!

  • ناشناس

    دولت که از اول نمی خواست پالایشها را واگذار کند جند روز دیگه اعلام می کنه هرکس بخواهد می تونه پولش را پس بگیره ، این نقشه از پیش طراحی شده است

  • ناشناس

    در این مملکت هیچ قانونی وجود نداره. قانون اون چیریه که آقایون تشخیص بدن. طبق قانون باید پالایش یکم از اول آبان قابل معامله میشد ولی میگن برای جلوگیری از زیان سهامدارها بازش نمیکنیم. خب شما که میدونستید این سهام الکی باد کرده و قیمتش ریزش میکنه صبر میکردید بادش خالی بشه بعدا بفروشید.

  • ناشناس

    بیشترین سهامهای پالایشی دست حقوقیهاست برای همین همش منفی می خوره چون ازهم نوسانگری میکنندخخخ

  • ناشناس

    این نمادهایی که پالابشی بودن منفی شدن سهام عدالت زیادی در سبدشان هست احتمال برای همین منفی میشن.یاعلی

  • ناشناس

    مهمترین چیز در اقتصاد اعتماد اعتماد اعتماد هست.شما اعتماد مردم از بین بردید و تا سالها بورس روند عادی برنمیگرده

  • ناشناس

    نزولی بورس سیاست دولته مطمین باشید شاخص را منبعد تا پایان سال صعودی خودهد کرد تا پایان دولت اصلاحات با شاخص مثبت تموم شود تا ۴ سال دیگه برگردند همانطور که با انتخاب روحانی شاخص بورس مثبت شد که امروز حقوقی ها خیلی زیاد خریدند و چهارشنبه کلا صف فروش جمع خواهد شد

  • همه کس

    همه چی تحت کنترله،نگران نباشید.

  • ناشناس

    شما یا سهامداری یا سهام باز؟
    اگر سهامداری که قطعا از ضرر خارج و سود خواهی رسید
    پس سهامداری کن.اگر سهام بازی که هی بشین غر بزن خودخوری کن و سلامتیت رو که بزرگترین سهامت از دنیا هست رو هم نابود کن .