کد مطلب: ۵۶۰۳۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز چگونه ۱۴ تیر به پایان رسید؟ / سیمانی‌ها به مدار تعادل برگشتند

بورس امروز چگونه ۱۴ تیر به پایان رسید؟ / سیمانی‌ها به مدار تعادل برگشتند

امروز بازار سهام بر خلاف روز گذشته با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد همچنین در پایان بازار امروز حدود ۱۴۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی اتفاق افتاد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهانم بعد از دو روزی که بازدهی منفی را به ثبت رساند امروز اما با روندی مثبت به پایان رسید و شاخص کل با ۱۰ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۲۵۴ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۸۸ درصد مثبت را به ثبت رساند. ارزش معاملات بورس امروز با وجود روند مثبت بازار اما به چهار هزار میلیارد تومان رسید و نسبت به دیروز کاهش یافته است.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز ۱٫۵ درصد رشد را ثبت کرد و در محدوده ۳۸۶ هزار واحد قرار گرفت. نمادهای «تاپیکو»، «شپنا» و «فملی» با تاثیری مثبت در شاخص کل به کار خود پایان دادند.

امروز همچنین بیشترین حجم معاملات برای «کرمان» با ۶۸۲٫۳ میلیون سهم «خپارس» با ۳۹۵٫۶ میلیون سهم «خساپا» با ۳۶۰٫۳ میلیون سهم «خودرو» با ۳۰۴٫۵ میلیون سهم و «خگستر» با ۲۲۸٫۳ میلیون سهم بود.

حدود ۱۴۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار امروز اتفاق افتاد و ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس هم به حدود پنج هزار و ۱۶۰میلیارد تومان رسید.

photo 2021 07 05 13 10 53

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نماد وسدید به کلاهبرداری خود پایان بده

  • ناشناس

    آقای ریٔسی مرد میدان منتظر شما هستیم کاری کنید پول فروش سهام را واریز کنند بد جوری براش نیاز داریم لطفا واریز کنید پول فروش سهام ۶۰ درصدمون ممنون

  • ناشناس

    جا نمونید دوستان

  • ناشناس

    اونایی که میاند میگند ما فروختیم شما هم بفروشید معنیش میشه این من به خودم وبقیه مردم بافروشم ضرر زدم وشما هم که الان داری پیام رو میخونی به شماهم ضرر زدم معنیش میشه این دوستان چون با فروشت بازار رو داری منفی میکنی

  • مرغک

    فروش باضرر عقلانی نیست خیلی ها منتظرند سهمهاتون راباقیمت پایین از چنگتان درآورند.مطمعن باشید سودخواهیدکرد اگر نترسید و گول صفهای فروش جعلی رانخوریم.اونایی که یکماه پیش شستا 1000و زیر 1000فروختند الان میبینم بدجوری پشیمان و افسرده هستندهرچه میگفتیم نفروش نفروش گوش نمیدادند طرف 49000تا سهم شستا دقیقا20روز پیش خسته شده بود وفروخته بودبین هزارتومن ویازده هزار . درصورتیکه من هفته پیش فروختم هرسهم1417 تومان.البته یه مقداری رو نگهداشتم و انشاله تانزدیک 1500 خواهم فروخت. خلاصه باضرر نفروش داداش.

  • احمدرضا

    هفته دیگه بانکیها و خودرویی به نظرم بیشترین رشد را خواهند داشت مخصوصا وبملت وتجارت وبصادر و خساپا خودرو تو نمادهای پترو پالایشی شگویا شاراک شتران و فلزات فملی فایرا فنوال فخوز

  • ناشناس

    آبجی میترا در این گزارش خبری درست میگه الان دیگه موقع صعود سهام کوچکه بازاره مقاومت قیمتی رو شکستند و حجمهای معاملاتی خوبی هم داشتند و مهمتر اینه که تازه رشدشون شروع شده و جای رشد بیشتری هم دارند حباب کمتری هم دارند چون مثل سهام ناز دردونه شاخص ساز بیخودی بالاشون نبردند