کد مطلب: ۴۹۰۸۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین واکنش مثبت بورس به پیروزی بایدن / بهبود ارزش معاملات بازار سهام

اولین واکنش مثبت بورس به پیروزی بایدن / بهبود ارزش معاملات بازار سهام

شاخص کل در آخرین روز معاملات بازار سهام در هفته سوم آبان نوسان زیادی داشت و پس نزول شاخص کل به دلیل عرضه زیاد تقاضا تقویت شد و روند بازار سهام صعودی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند شاخص کل بازار سهام امروز نوسان زیادی داشت و پس از صعود 3 هزار واحدی به دلیل افزایش عرضه دوباره روند نزولی پیدا کرد اما در ادامه روند معاملات به دلیل بیشتر شدن تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز روند صعودی پیدا کرد و بیش از 9 هزار واحد رشد کرد.

در جریان معاملات امروز تقاضا در نمادهاد فولاد، فملی و گروه‌های خودرویی بیشتر شد و این نمادها تاثیر زیادی در صعود شاخص کل بازار سهام داشتند.

برخی از کارشناسان معتقدند اصلاح بازار سهام به پاین خود نزدیک و تعادل به بازار سهام بازگشته است، همچنین پیش‌بینی می‌شود بازار سهام هفته آینده نیز با افزایش تقاضا همراه باشد.

اما پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام عقیده دارد تا زمانی که شاخص کل بازار سهام از یک میلیون و 300 هزار واحد عبور نکند نمی‌توان به پایان اصلاح بازار سهام امیداوار بود.

برتر 21 ابان

نمادهای فملی، کگل، کچاد، پارس، فولاد و خودرو بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل را داشته‌اند و نمادهای شبندر، شیران، وبصادر، تاصیکو، بورس و شبریز کاهنده‌های اصلی بودند که از افزایش بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند.

همچنین امروز ارزش معاملات خرد بیش از 7633 میلیارد تومان بود که روند صعودی خوبی در ابان ماه داشته.

همچنین در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرو، خساپا، خگستر، وبصادر و وپارس بیشترین حجم معاملات و صندوق دارایکم بیشترین ارزش معاملات را داشته است.

خبر تولید واکسن کرونا و همچنین افزایش قیمت‌های جهانی روند بازار سهام را بهبود بخشید و از طرفی هم بازار سهام ریزش زیادی داشته و در این محدوده ارزندگی زیادی دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ختوقا

    نقد شوندگی سهام به صفر رسیده ،متاسفانه بیش از دومیلیون سهامدار از ابتدای سال به بازار فراخوان شد بدون ذره ای آموزش واحساس مسئولیت و مدیریت صحیح بازار، الان هم فقط وفقط با اصلاح شیوه های غلط مدیریت بازار ،صبرواتحاد سهامداران بدون توجه به شایعات میتونه بازار رو بسمت یه صعود خوب هدایت کنه ،از همین بازار مکاره با اتحاد وهم دلی میشه به هدف رسید.

  • مال باخته

    سلام.دوستان .یکی منو راهنمایی کنه..بعد سه ماه تا ساعت چهار .در پرتفوی من دومیلونو سیصد سود روزانه زده بود .بعد از ساعت چهار سود من شد هفتصد هزار تومان.کارگزاری مفید هسم..یعنی عملا امروز ما همه سر کار بودیم..فقط الکی خوشحالمون کردن..مگه میشه بگن قیمت پایانی قیمت پایانی…واقعا این چه وضعیه..هیچ کسیم جوابگو نیست.لطفا تچارت نیوز این سوالو مطرح کنید تا بقیه هم نظر بدن..ممنون

  • ناشناس

    این سبز شدن فقط به خاطر چند تا فحشی بود که در سازمان بورس زدن!!!ولی حمایت کجا بود؟؟؟اینا اگه اهل حمایت بودن از اول دخالت نمیکردن؟!

  • ققنوس

    تجارت نیوز چرا نظرهای منو امروز سانسور کردید. تو تر من نه توهین بود نه تهمت. واقعیت بود واقعیت بود واقعیت.پس پیداش کنید تو نظرها درج کنید.

  • ناشناس

    بازار منتظر بود تا من بفروشم بعد مثبت بشه
    تا فروختم صف خرید شد
    تف به این شانس

  • ناشناس

    قابل توجه دلالان محترم دلار و سکه . از شنبه به مدت سه ماه بورس صعودیه . بهتره از شغل شریف دلالی بیرون بیاید و وارد بورس بشید و در این قسمت پیامای منفی و ضد بورس نزارید.

  • ناشناس

    پیش گشایش را از معاملات حذف کنید
    پیش گشایش ظلم به َهامدار خرد است

  • ناشناس

    خبر دارم توپ در حد لالیگا . جونم واستون بگه که قراره شاخص بورس یکسر و بدون توقف تا ۱۴۵۰ بره بالا تا آخر هفته دیگه . بعدش رشد بورس بصورت آرام ادامه پیدا میکنه . و تا پایان سال شاخص قراره به ۲۸۰۰ برسه . مطمئن و قرص و محکم باشید . این خبر خوب واسه سهامداران صبور و خبر بد واسه دلالان دلار و سکه. دوستان لطفا سهامداری کنید تا ضررهاتون جبران بشه و به سود هم برسید

  • بلبل تنها

    چندهفته است فقط ۴شنبه ها کمی تا قسمتی سبز میشه، اونا میگن تا شنبه خدابزرگه!!!!!

  • ناشناس

    قیمت سهمها از بس پایین آمده خودبخود ارزنده و جذاب شده اند و خریدها شروع شده است. احساس ثبات و امنیت اقتصادی با آمدن بایدن برای بورس تقویت کننده می باشد.