کد مطلب: ۲۹۸۶۸۹

بورس انرژی میزبان عرضه ۲۰۰۰۰ کیلووات برق

بورس انرژی میزبان عرضه ۲۰۰۰۰ کیلووات برق

در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی، ۲۰.۰۰۰ کیلووات برق توسط شرکت افق تامین انرژی طوس- نیروگاه طوس برای دوره تحویل هفتگی عرضه خواهد شد.

بر اساس آمارهای اعلام شده روز گذشته در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در نماد «سبندر ۹۷۱»، تعداد ۳۵۰ قرارداد به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۳۴۷ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز،همچنین، در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ، در بازار گواهی‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پروژه و در نماد «پرند» تعداد یک میلیون گواهی از گواهی‌های این صندوق با ارزش ۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

تابلوی برق

لازم به ذکر است، در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی، یک میلیون و ۱۴ هزار کیلووات ساعت کالای برق توسط نیروگاه‌ پرند مپنا مورد معامله قرار گرفت و ارزش آن بالغ بر ۴۰۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال گردید.

امروز بازار برق بورس انرژی نیز شاهد معامله بیش از ۱.۰۰۰ قرارداد معادل ۲۴.۰۰۰ کیلووات ساعت به ارزش ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال بود و در روز جاری، نماد بار پایه روزانه شهریور ماه با قیمت ۴۹۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

بازار عمده فروشی

افزون بر این در بازار عمده فروشی برق نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۷ مهر ۹۷ گشایش یافت و در بازار عمده فروشی برق نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۲ شهریور ماه ۹۷ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.