کد مطلب: ۴۷۴۴۷۳

گفتگوی زنده اینستاگرامی تجارت‌نیوز با مدرس بازار سرمایه:

بورس تا پایان سال چه می‌شود؟

بورس تا پایان سال چه می‌شود؟

در گفتگو زنده‌ای که قرار است شنبه شب، ۱۵ شهریور ماه در صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز انجام شود، شهاب موسوی، مدرس بازار سرمایه به این سوال پاسخ می‌دهد که بورس تا پایان سال چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، وضعیت یک ماه اخیر بازار سرمایه یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه مردم است. آنها می‌خواهند بدانند که آیا افت شاخص کل ادامه‌دار است یا به زودی متوقف می‌شود؟

آیا بازار تا پایان سال به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و یا سرمایه‌گذاران باید همچنان منتظر افت و خیز شاخص کل باشند؟ این سوالی است که شهاب موسوی، مدرس بازار سرمایه ومحمد علی‌نژاد، خبرنگار بورس در برنامه زنده اینستاگرام به آن جواب خواهند داد.

این برنامه زنده، روز شنبه، ۱۵ شهریور ماه ساعت 21 در صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز به آدرس «tejaratnews» برگزار می‌شود.

WhatsApp Image 2020 09 04 at 15.12.39

آینده بازار سهام، دلایل افت شاخص کل، بررسی عوامل موثر بر افت یا رشد بازار سرمایه و نحوه حضور در این شرایط پرنوسان مهم‌ترین مواردی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

شما می‌توانید مهم‌ترین سوالات خود درباره وضعیت بازار سرمایه را در ادامه این خبر منتشر کنید تا در این برنامه به آنها پاسخ داده شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا اخر سا ل هفته ای یک مثبت سه تا منفی تا سال تمام شه

  • ناشناس

    بانک دی وخگستر ودارا ۱وفولاد تا پایان سال چه جوری میشه

  • مهدی از ملایر

    آقا تحلیل محلیل رو ول کنید به حرف من گوش کنید، این مسئولین عزیز، روشون نمیشه بگن به عبارتی مراعات حال مارو میکنن ک سکته نکنیم، ولی من میگم به جاشون، آقا تا اواسط مهر ماه منفیه، خلاص

    • ناشناس

      اواسط مهر هم فک کنم بره تا اواسط آبان?؟

  • ا.ع

    با سلام دوستان توجه داشته باشید صبر اصل است در بورس ولی نه صبر خالی بشینی تکانم نخوری . بله اگر پذیره نویسی داشتی و سهام دار که درست چون میخوای هی افزایش سرمایه بدی و حق تقدم میگیری و … ولی وقتی آمدی سبد تشکیل دادی و میخوای خودت مدیریت کنی صبر و تدبیر را با هم بکار بگیرید . الانم هیجانی نشید و تو منفی تا مجبور و پول لازم نشدید نفروشید . بلکه از این تهدید استفاده و فرصت بسازید . پیشنهاد اینکه لیست منفی ها را بنویسید و با توجه به میزان منفی هر سهم اقدام به تقویت آنها کنید یعنی روشون خرید کنید الانم همه تو کف قیمتن بهترین فرصت است تا میزان منفی کم و با حرکت سهم زودتر وارد نوار سبز شوید اما اگر ورودی ندارید نگران نباشید بازم راهکار است هر نمادی که زودتر سبز شد تا حدود ۲۵ درصد بفروشید به مقدار لازم نه همه ان را و به تقویت یک نماد دیگر که میتونه زودتر سبز شود اضافه کنید و ادامه دهید تا به امید خدا از این اصلاح موفق و با کمترین ضرر خارج شوید . بیشتر فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید . خدا پشت و پناهتان باشد موفق باشید .

  • ناشناس

    همین دوتابچه میخوان بگم چی میشه تاپایان سال؟ تافرداروهم درست بگن ماراضی هستیم

  • ناشناس

    من که تواین دولت دلسوزوباتدبیرفقط این وفهمیدم هرجا ایناگفتن مردم سرمایه گذاری کنید نبایدبریم هرجاگفتن نباید مایه گذاری کنن بایدسریع بریم اونجاسر مایه گذاری کنیم الی برکت الاه

  • ناشناس

    یکی به فکر ما باشه نصف پولم رفت

  • علی

    خدایا خودت کمکمون کن ما کاری ازدستمون نمیاددربرابرظلم

  • علی

    خدایا خودت کمک کن

  • علی

    خدایا خودت