کد مطلب: ۴۲۰۹۸۹

بورس فردا تعطیل نیست

بورس فردا تعطیل نیست

یک عضو شورای عالی بورس درباره درخواست برخی سهامداران مبنی بر تعطیلی سه روزه معاملات بازار سهام به دلیل شهادت سردار قاسم سلیمانی واکنش نشان داد و اعلام کرد : فردا روز حمایت و‌ صیانت فعالان بازار سرمایه برای ادای دین به سردار رشید اسلام است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی ، برخی سهامداران در فضای مجازی با انتشار دستورالعمل اجرایی شرایط اضطراری، خواهان تعطیلی سه روزه معاملات بازار سهام شدند اما یک عضو شورای عالی بورس در این مورد واکنش نشان داده و توضیحاتی را بیان کرده است.

شاهین چراغی، عضو شورای عالی بورس در فضای مجازی اعلام کرد: فردا روز حمایت و‌ صیانت فعالان بازار سرمایه برای ادای دین به سردار رشید اسلام است. سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی برآیندی از یک تفکر و نهضت فکری است لذا در طول سالیان گذشته ما با حوادثی اینچنین مواجه بوده‌ایم، شهادت شهید بهشتی، شهید مطهری و شهید مفتح و… همه از این‌نوع حوادث بوده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی با دشمنان به‌سر می‌بریم باید هوشمندانه عمل کنیم و‌ ریسکی‌‌ مضاعفی را به بازار تحمیل نکنیم. تعطیلی بازارهای مالی می‌تواند امکان سوءاستفاده تبلیغاتی را برای دشمنان فراهم‌ کند.مدیران سرمایه‌گذاری‌ها و صندوق‌ها و کارگزاران به خوبی می‌دانند فردا روز صیانت از سرمایه‌های کشور است و باید از کیان کشور و‌ بازار سرمایه دفاع کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سه روزتعطیل می کردن

  • ناشناس

    ای کاش سه روز تعطیل میکردن بدبخت شدیم