کد مطلب: ۵۰۴۱۹۹

بیانیه همکاری استراتژیک «باما» و «ماشینچی»

بیانیه همکاری استراتژیک «باما» و «ماشینچی»

پلتفرم خرید و فروش خودروی «باما» با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات مورد ارائه به کاربران و همچنین ایجاد تحول در فرآیند پر ریسک کنونی معامله خودرو، طی یک همکاری استراتژیک با «ماشینچی» راه حلی جامع و متفاوت ارائه داده است.

پلتفرم خرید و فروش خودروی «باما» در آستانه ورود به دوازدهمین سال فعالیت خود، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات مورد ارائه به کاربران و همچنین ایجاد تحول در فرآیند پر ریسک کنونی معامله خودرو ، از انتخاب و کارشناسی تا خدمات تعویض پلاک و تنظیم سند قطعی، طی یک همکاری استراتژیک با «ماشینچی» راه حلی جامع و متفاوت ارائه داده است.

کارشناسی ۳۶۰ درجه خودرو در «ماشینچی» با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات تخصصی کارشناسی خودرو مطابق با استانداردهای روز دنیا، سلامت خودرو را از هر جهت مورد بررسی قرار می‌دهد. به پشتوانه تجهیزات تخصصی و فرآیند استاندارد اجرایی در کارشناسی، گزارش صادر شده توسط «ماشینچی» تحت پوشش بیمه خواهد بود و خسارت احتمالی ناشی از هرگونه ایراد در کارشناسی توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

به منظور ایجاد شفافیت هرچه تمام‌تر، انجام کلیه مراحل معامله از کارشناسی تا تنظیم سند قطعی با نظارت نماینده رسمی دادگستری انجام خواهد شد و همچنین استقرار نمایندگی بیمه، دفتر اسناد رسمی و نماینده تعویض پلاک در محل معامله باعث میشود کل فرایند معامله خودرو در یک محل و با یک بار مراجعه قابل انجام باشد.

تامین مالی خرید خودرو نیز خدمت دیگری خواهد بود که با شروع این همکاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این خدمت، بخش عمده‌ای از عملیات سنتی دریافت وام را به صورت آنلاین پوشش داده و فرایند دریافت وام خرید خودرو را تسهیل کرده است.

«باما» و «ماشینچی» معتقدند در بازار ایران که خودرو به یکی از اصلی‌ترین کالاهای سرمایه‌ای تبدیل شده است، ارائه خدمات باکیفیت و مسئولانه به مشتریان در راستای ایجاد سهولت و شفافیت در معاملات خودرو، ارزشی معنادار و قابل توجه در صحنه معاملات خودرو در کشور ایجاد خواهد نمود.

SAVE 20210104 102514

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.