کد مطلب: ۵۰۲۸۱۶

آغاز بیست‌وهفتمین سال فعالیت کارگزاری مفید همراه با خدمتی جدید و مسابقه‌ای بزرگ

آغاز بیست‌وهفتمین سال فعالیت کارگزاری مفید همراه با خدمتی جدید و مسابقه‌ای بزرگ

کارگزاری مفید در آغاز بیست‌وهفتمین سال فعالیت خود از 24 ساعته شدن زمان پاسخگویی به کاربران خبر داد و همچنین مسابقه‌ای با 10 جایزه 27 میلیون تومانی برای کاربران خود در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفت.

کارگزاری مفید در آغاز بیست‌وهفتمین سال فعالیت خود از 24 ساعته شدن زمان پاسخگویی به کاربران خبر داد و همچنین مسابقه‌ای با 10 جایزه 27 میلیون تومانی برای کاربران خود در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفت.

مرکز تماس و پشتیبانی کارگزاری مفید در سالروز تاسیس این کارگزاری فعالیت خود را به 24 ساعت در شبانه روز در 7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل، افزایش داد. به همین مناسبت همچنین مسابقه‌ای با جوایز ارزشمند برای کاربران این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی اجرا شده است.

مفید در سال 1373 آغاز به کار کرد و طی 26 سال گذشته با شعار پیشرفت مداوم در تلاش بوده تا با خدماتی متمایز، تجربه سرمایه‌گذاری مطلوبی را برای کاربران خود فراهم کند. اکنون این کارگزاری در حالی بیست و هفتمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند که رسالت خود را تلاش مضاعف برای جلب رضایت کاربران ارزشمند خود قرار داده است. فعالیت‌های مفید طی این 26 سال، دائما به روز شده است تا همچنان به عنوان کارگزاری پیشرو در بازار سرمایه شناخته شود.

پاسخگویی شبانه‌روزی به کاربران بورس

همزمان با آغاز بیست و هفتمین سال فعالیت مفید، فعالیت مرکز تماس این کارگزاری شبانه‌روزی شد و پاسخگویی به کاربران بورس در تمامی ساعات شبانه روز و در 7 روز هفته از سوی کارشناسان انجام می‌شود. بر این مبنا کارشناسان مرکز پشتیبانی به طور 24 ساعته پاسخ گوی تماس کاربران با شماره‌های 02191008700 و 0218700 هستند.

این مرکز تماس با افزایش بیش از 10 برابری پاسخگویان طی یک سال گذشته، ظرفیت پاسخگویی به کاربران در شرایط پیک تقاضا را افزایش داده است. این مرکز تماس با بیش از650 نفر نیروی انسانی نه تنها به عنوان بزرگترین مرکز تماس بازار سرمایه که جزو 10 مرکز بزرگ پاسخگویی به مشتریان در ایران محسوب می‌شود.

پیش از این، زمان پاسخگویی مرکز تماس کارگزاری مفید از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر بود که از 23 آذر ماه با تشکیل تیم‌های مختلف، ساعت پاسخگویی به 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته افزایش یافته است.

بنا به گزارش‌های آماری، در روزهای اوج تماس با این مرکز پشتیبانی، نزدیک به 45 هزار تماس تلفنی پاسخ داده شده است و 15 هزار تماس خروجی با مشتریان گرفته شده است. میانگین پاسخگویی روزانه تماس‌های تلفنی در این کارگزاری طی سال جاری به طور متوسط به حدود 35 هزار مورد و تماس‌های گرفته شده با مشتریان به بیش از 10 هزار مورد رسیده است.

از دیگر مسیرهای ارتباطی کارگزاری مفید با کاربران خود، استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است. تلاش برای پاسخگویی به مشتریان در شبکه‌های اجتماعی توسط یک تیم ده نفره صورت می‌گیرد. این تیم به کامنت‌ها و دایرکت‌های مشتریان به طور تک به تک،‌ پاسخ می‌دهند. علاوه بر این، تیمی شامل 15 نفر نیز در بخش پشتیبانی ایمیل برای پاسخگویی روزانه به مشتریان فعالیت دارند. در حال حاضر این تیم حدود 2 هزار کامنت و پیام دایرکت در شبکه های اجتماعی و 3 هزار ایمیل را روزانه پاسخ می دهند.

مسابقه‌ای برای دنبال‌کنندگان کارگزاری مفید در شبکه‌های اجتماعی

کارگزاری مفید به مناسبت ورود به بیست‌وهفتمین سال فعالیت خود، مسابقه‌ای بزرگ برای کاربران شبکه‌های اجتماعی ترتیب داده است که در آن به 10 نفر از کاربران، هدیه 27 میلیون تومانی برای خرید سهام اعطا می‌شود. به علاوه به 27 نفر دیگر نیز، اکانت سامانه پیشرفته تحلیل بازار «بورس ویو» به قید قرعه اهدا می‌شود.

حضور در این مسابقه 2 مرحله ساده دارد به گونه‌ای که شرکت‌کنندگان باید در گام اول صفحه کارگزاری مفید در اینستاگرام را دنبال کنند؛ در گام دوم باید سه نفر از دوستان خود را در زیر پست این مسابقه در بخش کامنت‌ها به مسابقه «آغاز بیست هفتمین سال فعالیت کارگزاری مفید» دعوت نمایند.

در صورتی که افراد، این مسابقه را در صفحه شخصی خود به صورت استوری با دوستان خود به اشتراک بگذارند و تصویر آن را برای صفحه رسمی کارگزاری مفید در اینستاگرام به آدرس mofidsecurities@ دایرکت کنند از شانس بیشتری بهره‌مند خواهند شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سلطان

    کارگزاری مفید ازبهترینهای ایران واسیاست.حتما اشکالاتی هم داردکه خودشان بهتر میدانند و مدیریت خواهندکرد.

    • ناشناس

      اره خیلی خوبن جون عمش

  • ناشناس

    سلام من در کارگزای مفید سهام عدالتمو فروختم چرا پولی برام واریز نمشود ممنون میشم پیگیری کنید

  • رحیم

    خدا لعنتتون کنه سرمایه مردم رو خوردین

  • ناشناس

    سلام.من هم ازخردادفروختم.برای خانمم اصلاواریزنشده.برای پسرم شماره شبابایدعوض شه.برای خودم کلا دو میلیون.تمام.لطفاپیگیری کنید.