کد مطلب: ۱۲۵۳۰۹

بیش از ۴ برابر واحدهای مجاز، مراکز غیرمجاز داریم

بیش از ۴ برابر واحدهای مجاز، مراکز غیرمجاز داریم

رئیس اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی گفت: ۳ تا ۴ برابر تعداد مجوزهایی که صادر کرده‌ایم، واحد غیرمجاز داریم که اماکن در برخورد با این واحدها کند عمل می کند. احمد رادان با اشاره به واحدهای زیر مجموعه اتحادیه، اظهار کرد: تنها واحدهایی که در محیط بسته قرار دارند زیرمجموعه اتحادیه بوفه داران

رئیس اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی گفت: ۳ تا ۴ برابر تعداد مجوزهایی که صادر کرده‌ایم، واحد غیرمجاز داریم که اماکن در برخورد با این واحدها کند عمل می کند.

احمد رادان با اشاره به واحدهای زیر مجموعه اتحادیه، اظهار کرد: تنها واحدهایی که در محیط بسته قرار دارند زیرمجموعه اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی قرار می گیرند، مانند باشگاه‌ها، سینماها، ترمینال‌ها و فرودگاه‌ها. بقیه واحدها که در فضای باز قرار گرفته‌اند تحت پوشش اتحادیه نیستند.

وی با اشاره واحدهای غیرمجاز، خاطر نشان کرد: سه تا چهار برابر تعداد مجوزهایی که صادر کرده‌ایم، واحد غیرمجاز داریم و مشکل بزرگ ما رسیدگی نکردن اماکن به این واحدها و کندی در برخورد با آن ها است.

رئیس اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی در همین باره ادامه داد: واحدهای غیر مجاز ممکن است جنس تاریخ مصرف گذشته را به مصرف کننده بفروشند، ضمن این که این واحدها به دلیل نداشتن مجوز، مشتری پس از شکایت دستش به جایی بند نیست. واحد های مجاز باید پروانه خود را روی دیوار و در معرض دید مشتری قرار دهند.

رادان با اشاره به اجاره بوفه سینما و دیگر مجامع عمومی، گفت: کسانی که از سال های قبل اقدام به اجاره این واحدها کرده‌اند سرقفلی خریده اند و اجاره کمی نیز می پردازند، اما اجاره‌های جدید شامل سرقفلی نمی‌شود و قراردادها نیز یکساله است، پس از یکسال هم مالک دیگر به همان شخص قبلی اجاره نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا،وی در همین رابطه افزود: کسانی که بوفه‌ها را اجاره می‌کنند معمولا بخش خصوصی‌اند و گاهی صاحبان سینما یا مجامع عمومی دیگر مشکلاتی برای بوفه داران ایجاد می‌کنند گاهی از اجاره دادن بوفه پشیمان می شوند و مشکلاتی برای بوفه داران ایجاد می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.