خبر مهم:

کد مطلب: ۳۱۳۱۳۹

بیمه آسیا خسارت سیل استان‌های گیلان و مازندران را پرداخت کرد

بیمه آسیا خسارت سیل استان‌های گیلان و مازندران را پرداخت کرد

بیمه آسیا خسارت سیل در استان‌های گیلان و مازندران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در محل حادثه پرداخت کرد.

اکیپ ویژه‌ای متشکل از عضو هیات مدیره و معاون بیمه‌های اموال، مدیر بیمه‌های آتش سوزی و مدیران استانی بیمه آسیا به محل حادثه مراجعه و نسبت به پرداخت خسارت تعدادی از زیان دیدگان اقدام کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنابراین گزارش و با توجه به فوریت موضوع و به محض مراجعه بیمه‌گذاران به شعبه، کارشناسان بیمه آسیا به سرعت در منطقه مستقر شدند و خسارت وارده به منازل مسکونی روستایی و شهری و تاسیسات را در چهارچوب شرایط بیمه نامه بررسی و نسبت به ارزیابی پس از برآورد خسارت اقدام کردند.

این گزارش می‌افزاید: مسعود بادین، عضو هیات مدیره و معاون فنی اموال بیمه آسیا ضمن دیدار با زیان دیدگان راهکارهای لازم برای تسریع در بررسی و پرداخت خسارت را به کارشناسان فنی اعلام و همچنین با توجه به افزایش ارزش وسایل نقلیه و ساختمان‌ها،تاسیسات و اموال به بیمه‌گذاران بیمه آسیا توصیه کرد برای دریافت الحاقیه افزایش سرمایه به واحد صادرکننده بیمه نامه خود مراجعه کنند.

گفتنی است، با توجه به پوشش بیمه‌ای ساختمان‌ها و تاسیسات مددجویان کل کشور، نشستی با حضور مسئولان کمیته امداد، مقامات استانی و مدیران ارشد بیمه آسیا برگزار و از خدمات دهی به موقع بیمه آسیا به مددجویان و سیل‌زدگان تقدیر و تشکر شد.

منبع:روابط عمومی بیمه آسیا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.