کد مطلب: ۳۸۸۴۶۳

تابستان داغ در انتظار رقیبان رایتل

تابستان داغ در انتظار رقیبان رایتل

می دانم خبرش را شنیده اید یا نه؟ اما شرکت رایتل در آرامش کامل توانست نزدیک به صد در صد پیش بینی های سه ماهه اول امسال را محقق کند.

نمی دانم خبرش را شنیده اید یا نه؟ اما شرکت رایتل در آرامش کامل توانست نزدیک به صد در صد پیش بینی های سه ماهه اول امسال را محقق کند. آن هم در حضور شرکت های پر نام و آوازه دیگر، با آن همه تبلیغ و سر و صدا و بعضا رانت. اتفاقی که بعید می دانم اپراتورهای دیگر توانسته باشند حتی به حدود آن هم نزدیک شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از دلایل تحقق ۹۷ درصدی برنامه‌های درآمدزایی این شرکت را هدف‌گذاری صحیح و کاربردی در ارائه‌ی خدمات متناسب با نیاز مخاطبان و همچنین ارائه‌ی طرح‌ها و بسته‌های جذاب و افزایش فروش سیم‌کارت توسط این اپراتور خوانده است. از دیگر اطلاعات ارائه‌شده باید به افزایش فروش سیم‌کارت این اپراتور اشاره کرد که به‌لطف طرح‌هایی نظیر تأمین اجتماعی اتفاق افتاده است.

آیا کیفیت رایتل تغییری کرده که چنین شرایطی را برای این شرکت رقم زده است؟ درضمن، طرح های رایتل چه بود که توانست تا این اندازه مردم را سمت رایتل بکشاند؟

خب، اول برویم سراغ سرعت. در تستی که برای سرعت بین رایتل و دو شرکت رقیب انجام شده، سیم کارت رایتل استفاده شده در این آزمایش از سرعت 1024 استفاده می‌کرد اما در این تست سرعتی در حدود 1800 کیلوبیت بر ثانیه را ثبت کرد که رکورد خوبی بوده و بالاترین سرعت را به مخاطبین انتقال می دهد.

اما یکی دیگر از مهمترین موضوعات قابل طرح در کیفیت سیم کارت ها، موضوع نقاط قابل پوشش است. باید بگوییم بجز نقاط تحت پوشش تماس تلفنی، در خصوص پوشش سراسری اینترنت پر سرعت هم رایتل تقریبا همه ایران را پوشش داده است. پس تقریبا با داشتن سیم کارت رایتل می توانید بهترین سرعت اینترنت را در همه ایران همراه داشته باشید.

حالا برویم سراغ طرح های رایتل. چیزی که باید بگوییم در کنار سرعت بی نظیر نسل چهار سیم کارت هایش تبدیل به برگ برنده آن شده است.

اپراتور رایتل امکان استفاده از سرویس اینترنت بدون محدودیت در حجم را با بسته های نامحدود ویژه ساعات افت مصرف برای مشترکان فراهم کرده است. لازم به ذکر است که تمامی بسته های موجود در جدول زیر از طریق اپلیکیشن رایتل من قابل خرید خواهند بود، اما برخی از آن‌ها صرفا از طریق این اپلیکیشن قابل خریداری است. در جدول زیر، جزئیات کامل بسته های اینترنت رایتل را مشاهده می‌کنید:

بسته های دارای حجم اینترنت در ساعات خاص، تنها در ساعاتی از شبانه‌روز قابل استفاده هستند که در نام هر بسته به آن اشاره شده است. ساعات افت مصرف از 2 تا 8 بامداد است.

اولویت استفاده از حجم ترافیک هدیه، پایین‌تر از حجم ترافیک قابل استفاده در همه ساعات است. در هنگام خرید مجدد بسته از اتمام زمان یا حجم ترافیک هدیه خود مطمئن شوید.

استفاده از سرویس اینترنت رایتل در قالب بسته مصرفی، آغازین یا خارج از بسته (تعرفه عادی) برای تمامی مشترکان رایتل با پهنای باند حرفه‌ای ارائه می‌شود.

احتمال تغییر در سرعت اینترنت بر اساس ترافیک شبکه و در مناطق جغرافیایی مختلف وجود دارد. البته بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته‌ها هستند.

نکته جذاب این بسته ها این است که در صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در بسته (تماس صوتی، حجم ترافیک عادی، حجم ترافیک ساعات افت مصرف، پیامک و غیره) می‌توانید از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.