کد مطلب: ۵۴۷۳۳۱

پیگیری تامین برق بیمارستان‌ها برای جلوگیری از خاموشی

پیگیری تامین برق بیمارستان‌ها برای جلوگیری از خاموشی

استاندار تهران با اشاره به شرایط خاص استان تهران، بر تامین برق بیمارستان‌ها برای دستگاه اکسیژن‌ساز در شرایط کرونا و خاموشی‌های برق تاکید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای پدافند غیرعامل گفت: در شرایط کرونا هزینه تامین برق بیمارستان‌ها برای دستگاه اکسیژن‌ساز ضروری است و باید همه تدبیر و کمک کنیم تا مساله مدیریت شوند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تامین برق در ایام پیش رو اهمیت زیادی دارد تصریح کرد: فعالیت رمزارزها تا پایان شهریور تعطیل می‌شود که بیشتر آنها در استان تهران فعال هستند، همچنین در زمینه صنعت هم نیازمند تدابیر خاصی هستیم.

مولدهای بیمارستان‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

در ادامه این مراسم حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: بر طبق مصوبه هیات دولت، همه سازمان‌ها مکلفند ۲۰ درصد از مصارف خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کنند.

وی افزود: تکمیل و تجهیز مراکز حساس استان تهران به مولد برق اضطرای پیگیری می‌شوند. مولدهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مهم توسط دستگاه‌های مربوطه مورد ارزیابی قرار گیرد، ضمن اینکه تقویت و حمایت از توسعه فرصت نیروگاه‌های مقیاس کوچک در همه شهرستان‌ها به شهرک‌های صنعتی مورد توجه است.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار حوزه انرژی را از صفحه انرژی و کالای تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.