کد مطلب: ۸۰۸۳۲۵

برق منازل در تابستان ۱۴۰۲ تامین می‌شود؟

برق منازل در تابستان 1402 تامین می‌شود؟

باتوجه به نزدیک شدن فصل گرما، قطعی برق در بسیاری از منازل ممکن است شروع شود. وزیر نیرو در این باره اعلام کرده است که امسال با اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی، برق منازل را تامین خواهیم کرد. با این وجود تامین برق تابستان 1402 فقط در انتظار صرفه جویی مردم خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع تابستان هرسال قطعی برق منازل به اوج خود می‌رسد. برای تامین برق در تابستان 1402 دولت چه سیاستی در پیش خواهد گرفت؟

وزیر نیرو با بیان اینکه برق منازل در تابستان تامین می‌شود، گفت: «طرح پاداش صرفه‌جویی» طرح مهمی است که مردم می‌توانند با کاهش مصرف خود از پاداش‌های خوبی برخوردار شوند و در عین حال می‌توانند در تامین برق پایدار برای آحاد جامعه کمک شایانی کنند.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو امروز درباره وضعیت تامین برق در تابستان پیش‌رو، گفت: ان شاءالله با همکاری مردم سعی می‌کنم مشکلات در حداقل ممکن خود را نشان دهند و همچون سال گذشته برق منازل مسکونی را تامین کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به شرایط تامین برق در تابستان، افزود: «طرح پاداش صرفه‌جویی» طرح مهمی است که مردم می‌توانند با کاهش مصرف خود از پاداش‌های خوبی برخوردار شوند و در عین حال می‌توانند در تامین برق پایدار برای آحاد جامعه کمک شایانی کنند.

محرابیان همچنین درباره آخرین وضعیت اجرای قانون «مانع‌زدایی از صنعت برق» که مصوب مجلس است، گفت: تقریبا تمامی آیین‌نامه‌های مورد نیاز اجرای این قانون تدوین شده در مرحله تصویب هستند، دستورالعمل‌ها نیز ابلاغ شده‌اند بنابراین به‌زودی شاهد اجرای این قانون خواهیم بود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.