کد مطلب: ۴۹۷۰۳۲

تبلیغات در گوگل با نوین مارکتینگ بازاریابی آنلاین شما را سرعت می‌بخشد

تبلیغات در گوگل با نوین مارکتینگ بازاریابی آنلاین شما را سرعت می‌بخشد

نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران با هدف کاهش هزینه‌های صاحبان مشاغل، کمپین‌های تبلیغات در گوگل را به بهینه‌ترین شکل ممکن راه‌اندازی می‌کند.

در ده ماه گذشته شرکت‌های میزبانی وب و آژانس‌های بازاریابی دیجیتال با حجم بالایی از سفارشات خریدهاست، ارتقا سرور، طراحی سایت، خدمات سئو و تبلیغات در گوگل مواجه شدند. این اتفاقات تحول عظیمی بود در به روز شدن مشاغل که قبلا هرگز آن را تجربه نکرده بودیم و باید برای این حجم تقاضا و گاها سردرگمی مشتریانمان چاره‌ای می‌اندیشیدم.

سوال همیشگی خدمات سئو بهتر است یا تبلیغ در گوگل ادز؟

تبلیغات در گوگل با نوین مارکتینگ

نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل ادر برای صاحبان مشاغل ایرانی کمپین‌های بهینه و پربازده را راه‌اندازی و مدیریت می‌کند.

اصناف و مشاغل مختلفی در این ده ماه از تیم نوین مارکتینگ مشاوره دریافت کردند و در تمام این جلسات یک سوال مشترک وجود داشت: سئو بهتر است یا ادوردز؟ ما این سوال را برای مشاغلی که به تازگی در بستر وب فعالیت خود را آغاز کرده‌اند اینگونه پاسخ می‌دهیم:

به دلیل زمانبر بودن خدمات سئو بسیاری از کسب‌‌وکارها برای بازدهی سریع‌تر سایتشان، از تبلیغات گوگل برای بازاریابی دیجیتال خود استفاده می‌کنند.

تبلیغات در گوگل ادوردز در کمتر از یک روز می‌تواند سایت شما را در نتایج ابتدایی گوگل نمایش دهد. در واقع تبلیغ در گوگل ادوردز یک منبع بزرگ کسب درآمد برای خود گوگل است که با همکاری در فروش سایت شما سوددهی سایت شما را نیز چندین برابر می‌کند.

اما چه چیزی باعث می‌شود در کنار تمام روش‌های بازاریابی دیجیتال، صاحبان مجرب مشاغل آنلاین، تبلیغ گوگل ادز را به عنوان یک روش بازاریابی به صورت مکرر استفاده کنند؟

با تبلیغات گوگل ادوردز می‌توانید کاربران خود را هدف‌گیری کنید

تبلیغ در گوگل با نوین مارکتینگ

از خاص‌ترین ویژگی‌های گوگل ادوردز می‌توان به هدف‌گیری کاربران ویژه اشاره کرد. این بدین معنی است که گوگل ادز این امکان را فراهم می‌کند تا تعیین کنید که تبلیغ شما برای چه گروه سنی، با چه جنسیتی و با چه موقعیت جغرافیایی نمایش داده شود. اما ادوردز چطور تشخیص می‌دهد که کاربر چند ساله است و اینکه زن است یا مرد؟

در اینجا باید یادآوری کنم که جیمیل، ادوردز و مرورگر کروم سرویس‌هایی هستند که توسط گوگل ارائه می‌شوند از آنجایی که صاحبان اکانت جیمیل در هنگام ساخت حساب کاربری مشخصات خودشان را به گوگل ارائه کرده‌اند و باید با اکانت جیمیل به حساب گوشی و مرورگر متصل شوند در نتیجه گوگل این اطلاعات را از خود افراد دریافت کرده و در سرویس‌های تبلیغاتی خود از آن استفاده می‌کند.

روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید.

چه چیزی بهتر از اینکه تبلیغ کلیکی شما فقط برای جامعه هدف مورد نظرتان نمایش داده شود تا شانس بیشتری برای برندینگ و فروش داشته باشید.

هدفمند کردن تبلیغات در گوگل به کاهش هزینه‌ تبلیغات گوگل ادز کمک بسیاری می‌کند. بنابراین اگر در دوران کرونا نیاز دارید که فروش آنلاین خود را چند برابر کنید و خسارات اقتصادی که به کسب‌وکارتان در روزهای قرنطینه وارد شده است را جبران کنید خرید تبلیغات گوگل سریع‌ترین و پربازده‌ترین روش برای رسیدن به سوددهی بالاست.

با گسترش هوش مصنوعی گوگل تمام سرویس‌های آن تحت تاثیر قرار گرفته و هر روز انتخاب‌های هوشمندانه‌تری در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

ارزش هر کمپین تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به قابلیت اندازه‌گیری میزان موفقیت آن است. گوگل ادوردز با پلن مدیریتی Google ADS برای صاحبان مشاغل این امکان را فراهم می‌کند که از ابتدا تا انتهای روند تبلیغ در گوگل را با استفاده از داده‌های آماری رصد کنند تا به صورت شفاف مشخص شود هزینه تبلیغاتی به چه صورت در چرخه بازگشت سرمایه قرار می‌گیرد. همچنین این داده‌ها به شما کمک می‌کند که نیاز مخاطبان خود را به درستی درک کنید تا برای آینده بتوانید کمپین‌های تبلیغات در گوگل بهینه‌تری را راه‌ندازی کنید. برای تبلیغات در گوگل به سایت نوین مارکتینگ ( NovinMarketing.com ) مراجعه کنید. تبلیغ در گوگل را از نوین مارکتینگ نماینده رسمی گوگل در ایران بخواهید.

کرونا با تمام مصیبت‌هایش باعث ایجاد پیوندی سازنده بین کسب‌وکارهای سنتی با دنیای مدرن اینترنت شد و شرکت‌های فناوری اطلاعات هر روز بیشتر از قبل برای ارائه راهکارهای فناورانه و خلاقانه برای رشد تجارت الکترونیک در کشور و نجات کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در تلاش هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جاوید

    گوگل با فیسبوک فرق میکنه. این چیزایی که گفتین طرز کار فیسبوکه.
    ۱.گوگل از هیستوری سرچ ها ، تبلیغات واست فراهم میکنه.
    ۲.گوگل از کلماتی که سرچ میکنی ، تبلیغات نشونت میده. مثلا میزنی چطوری بازیگر بشیم ، کلاسهای بازیگری رو بهت معرفی میکنه .
    ۳. بستگی به موقعیت جغرافیایی که داری تبلیغات بهش نشون میده. مثلا شیراز میزنی کجا غذا بخوریم ، رستورانهای شیراز رو نشون میده ، نه مک دوناد امریکا ، نه رستوران های تهران.

  • کیانفر

    به نظر من هر کمپین تبلیغاتی باید توسط کسی راه اندازی بشه که تجربه اون کار رو بارها داشته باشه تا بتونه در زمان محدود بیشترین بازدهی رو داشته باشه و در عین حال بتونه در هزینه های تبلیغاتی نیز صرفه جویی کنه. به همین دلیل شاید بهتر باشه کمپین تبلیغات در گوگل ادز هم توسط کارشناس ادوردز مدیرت بشه. نوین مارکتینگ هم تا جایی که میدونم صفر تا صد کمپین تبلیغات در گوگل رو به شکل مدیریت شده ارائه می‌کنه و کارشناساشون این کار رو برای ما انجام دادن و نتیجه رضایت بخش بود.