خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۰۳۱۲

وزیر ارتباطات در غرفۀ ایرانسل:

امیدوارم روزی همۀ مردم سرعت ۵G را تجربه کنند

امیدوارم روزی همۀ مردم سرعت ۵G را تجربه کنند

وزیر ارتباطات و هیأت همراه پس از بازدید از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰ و تست سرعت اینترنت نسل پنج ایرانسل، ابراز امیدواری کرد روزی همۀ مردم سرعت ۵G را تجربه کنند.

وزیر ارتباطات و هیأت همراه، ظهر شنبه، ۴ دی، به همراه دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، پس از بازدید از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰ و تست سرعت اینترنت نسل پنج ایرانسل، ابراز امیدواری کرد روزی همۀ مردم سرعت ۵G را تجربه کنند.

در این بازدید، زارع‌پور، پس از انجام تست سرعت نسل پنج اینترنت همراه در غرفۀ ایرانسل، در جمع خبرنگاران گفت: توسعۀ سراسری نسل پنج نیاز به سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی محصولات دارد ولی حرکت به سمت ۵G آغاز شده است و ان‌شاءالله سرعتی که اینجا در غرفۀ ایرانسل دیدیم، روزی همه مردم بتوانند چنین تجربه‌ای را داشته باشند.

در قسمت دیگر، خدمات «ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان»، به عنوان یکی از نمونه‌های توجه ایرانسل به اقشار توان‌یاب در دسترسی به خدمات دیجیتال، به وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات معرفی شد. وزیر ارتباطات، رویکرد مسؤولیت اجتماعی و توجه ایرانسل به فراگیری دیجیتال و دسترسی همه اقشار به خدمات ارتباطی را مثبت ارزیابی و از این فعالیت‌ها تقدیر کرد.

https://irancell.ir/b/289546/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.