کد مطلب: ۷۱۷۸۰۱

تجربه سفر به دبی و استانبول متفاوت ‌تر از همیشه

تجربه سفر به دبی و استانبول متفاوت ‌تر از همیشه

اگر راهی سفر به استانبول یا دبی هستید، احتمالا در اینترنت درباره جاهای دیدنی مقصد خود جستجو کرده‌اید و در همه مطالب تقریبا جاذبه‌های یکسانی به شما معرفی شده است. در این مطلب قصد داریم جاذبه‌های متفاوت استانبول و دبی را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

در سفرهای خارجی، یکی از اولین و مهمترین کارها، تحقیق درباره جاهای دیدنی آن مقصد است. اگر راهی سفر به استانبول یا دبی هستید، احتمالا در اینترنت درباره جاهای دیدنی مقصد خود جستجو کرده‌اید و در همه مطالب تقریبا جاذبه‌های یکسانی به شما معرفی شده است. در این مطلب قصد داریم جاذبه‌های متفاوت استانبول و دبی را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

تفریحات و جاذبه های خاص دبی

دبی را بیشتر با برج‌های سر به فلک کشیده، مراکز خرید، صحرا و شهربازی‌هایش می‌شناسند. این شهر مدرن و صنعتی، در راستای جذب توریست و افزایش جذابیت‌های گردشگری، جاذبه‌های عجیب و غریب و خاصی را ایجاد کرده که خاطره منحصر به فردی از سفر به دبی می‌سازد. بلیط دبی را خریداری کنید و برای سفر هیجان‌انگیز به این شهر کویری آماده شوید.

اسکای دایو دبی

اگر در دبی به دنبال هیجان و امتحان کردن تفریحات جدید هستید، حتما اسکای دایو را امتحان کنید. با هلی‌کوپتر به ارتفاعات می‌روید و از آنجا سقوط آزاد می‌کنید و با چتر پایین می‌آیید. اگر از ارتفاع ۴ هزارمتری نمی‌ترسید، نگران آموزش نباشید، چون مربیان به شما آموزش می‌دهند.

مسجد ایرانیان در دبی

شاید برایتان جالب باشد، اما یک مسجد با نام علی‌بن‌ابی‌طالب در دبی وجود دارد که نمای آن کاملا به سبک مسجدهای ایران است. این مسجد برای ایجاد وحدت بین اهالی سنت و شیعه ساخته شده و از جاذبه های خاص دبی به شمار می‌رود. در سفر به این شهر حتما به مسجد ایرانیان سر بزنید.

دهکده جهانی دبی

دبی از دیرباز، به خصوص در سال‌های اخیر، میزبان گردشگران و مهمانان بسیاری از اقصی نقاط دنیا بوده است. می‌توان ردپای همه فرهنگ‌ها و ملیت‌ها را در دهکده جهانی دبی دید. این در واقع یک پارک بزرگ است که ابتدا از چند غرفه کوچک در کنار نهر دبی آغاز شد و اکنون فضایی حدود ۱۶۰ هکتار است.

در این پارک می‌توانید دیدنی‌هایی از جاهای مختلف دنیا را یکجا ببینید. در فستیوال‌ها و جشن‌ها شرکت کرده، غذاهای مختلف را تجربه کنید، در کنسرت‌ها و رویدادها حضور داشته باشید و سوغات، صنایع دستی و … بخرید.

64

باغ معجزه دبی

باغ معجزه یک باغ بسیار بزرگ است که تعدد و تنوع گل‌ها و گیاهان و ماکت‌هایی از جنس گل، شما را شگفت‌زده می‌کند. ۴۵ میلیون شاخه گل در این پارک با طراحی‌های بسیار زیبا، فضای فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده است. البته در نظر داشته باشید که بازدید از این باغ، فصلی است.

فراری پارک

اگر باز هم دنبال آدرنالین می‌گردید و به ماشین فراری هم علاقه‌مندید، این پارک را از دست ندهید. این شهربازی متعلق به برند فراری است که می‌توانید در آن هم از تفریحات مهیج و وسایل بازی لذت ببرید و هم تماشای ماشین و تجربه رستوران‌های لوکس را داشته باشید. به علاوه در این شهربازی می‌توانید سریع‌ترین ترن هوایی دنیا را سوار شوید!

این تنها ۵ مورد از جاهای خاص دبی بود. در ادامه، جاذبه ‌های خاص استانبول را به شما معرفی می‌کنیم.

جاهای دیدنی استانبول که نمی شناسید

استانبول پر از جاذبه‌های دیدنی است. در استانبول احساس خستگی نخواهید کرد، چون در هر گوشه شهر جایی جذاب برای تماشا و تجربه کردن است. در ادامه ۵ مورد از جاهای دیدنی استانبول که ممکن است نشناسید، معرفی می‌کنیم.

ایاصوفیه کوچک

حتما با مسجد ایاصوفیه آشنایی دارید یا نامش به گوشتان خورده، اما جالب است بدانید که استانبول یک ایاصوفیه کوچک هم دارد. این مسجد که در ابتدا یک کلیسا بوده، اکنون یکی از اماکن تاریخی ترکیه با معماری و تزئینات زیباست. به محله فاتیح استانبول که رفتید، بازدید از این مسجد را از دست ندهید.

شهربازی ویالند

این شهربازی بسیار به دیزنی لند شباهت دارد و پر از بازی‌ها و تفریحات جذاب برای کودکان و بزرگسالان است. از آبشار وحشی ۷۰۰ متری گرفته تا کینگ کونگ ۱۵ متری، شگفتی‌های بسیاری در این پارک استانبول در انتظار شماست. می‌توانید تفریحات جالبی چون رفتینگ در رودخانه، بولینگ و رولرکوستر و بسیاری بازی‌های دیگر را تجربه کنید. به علاوه، باغ وحش این شهربازی بیش از ۱۰۰ گونه جانوری در حال انقراض دارد که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

تپه پیر لوتی

اگر دنبال لوکیشن خوب برای عکاسی می‌گردید و می‌خواهید زیبایی‌های شهر را از بالا ببینید، تپه پیر لوتی بهترین جاست. به بالای این تپه می‌روید و از نوشیدن چای و تماشای شهر و آب و هوای مطلوب آن لذت می‌برید. تله کابین استانبول را هم حتما تجربه کنید.

کاخ ایهلامور

استانبول پر از کاخ‌ های سلطنتی قدیمی و زیباست، اما دیدن کاخ ایهلامور را به کسانی که عاشق آثار هنری باارزش و قدیمی هستند، توصیه می‌کنیم. این کاخ در ساحل شاخ طلایی قرار گرفته و مجسمه‌ها و نقاشی‌های گران قیمتی در آن نگهداری می‌شود.

روستای کانلیکا

اگر عاشق طبیعت هستید و در کنار آن دوست دارید محله‌ های قدیمی استانبول را هم ببینید، حتما به روستای کانلیکا بروید. این کانلیکا از قدیمی ‌ترین محله‌ های استانبول است که قدم زدن در آن به شما آرامش می‌دهد و می‌توانید با مردم محلی هم آشنا شوید. با خرید بلیط استانبول می‌توانید همه این جاذبه‌های خاص و تعداد بیشتری را ببینید و خاطره به یادماندنی برای خود بسازید.

65 1

بلیط دبی و استانبول را از کجا بخریم؟

برای فراهم کردن تدارکات سفر به هر یک از مقاصد خارجی، نیاز به یک پلتفرم فروش بلیط دارید تا بتوانید با اطمینان خاطر بلیط خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. پیشنهاد ما خرید بلیط هواپیما فلای تودی است.

با ورود به وبسایت فلای تودی و جستجوی بلیط خود بر اساس مقصد و زمان رفت و برگشت، می‌توانید به لیستی از بلیط‌ها با بهترین قیمت دسترسی داشته باشید. در صورتی که به دنبال ارزانترین بلیط باشید، توسط فیلتر قیمت می‌توانید ارزانترین‌ها را انتخاب کنید.

فلای تودی با پوشش صد در صدی ایرلاین‌های معتبر خارجی، بلیط سفر خارجی شما را به هر مقصدی که بخواهید در اختیارتان قرار می‌دهد. امکان خرید اینترنتی بلیط‌ها و پشتیبانی ۲۴ ساعته، کمکتان می‌کند تا خرید راحت‌تری داشته باشید.

در صورتی که بخواهید از آخرین قیمت بلیط‌ها باخبر شوید نیز می‌توانید آدرس ایمیل خود را در قسمت «اطلاع از آخرین قیمت‌ها» ثبت کنید تا قیمت‌ها برای شما ایمیل شود. برای رزرو هتل هم جای نگرانی نیست، زیرا در همین سایت می‌توانید رزرو هتل خارجی خود را نیز با بهترین قیمت انجام دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.