کد مطلب: ۴۷۷۷۵۵

شما کدام را انتخاب می‌کنید؛ تحصیل در کانادا یا ایران؟!

شما کدام را انتخاب می‌کنید؛ تحصیل در کانادا یا ایران؟!

همه افرادی که برای تحصیل، قدم در خاک کانادا می‌گذارند به فکر دریافت یک مدرک و بازگشت دوباره به وطن‌شان نیستند، آن‌ها جویای یک آینده درخشان هستند. خوشبختانه دولت کانادا نیز این فرصت بی‌نظیر را برای دانشجویان خارجی محیا کرده که در کنار تحصیل به کار بپردازند تا مشکلی برای تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل‌شان نداشته باشند.

اگر به عنوان یک دانشجو یا دانش‌آموز به فکر داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش نشدنی در طول زندگی‌تان هستید؛ چرا به مهاجرت تحصیلی نمی‌اندیشید؟ این که همه شما عاشق وطن‌تان باشید کاملا طبیعی است؛ زندگی، کار یا تحصیل در آن حال و هوای دیگری دارد. اما گاهی تحصیل در کشوری پیشرفته با سطح کیفیت آموزشی بالا می‌تواند یک تجربه فراموش نشدنی و بی‌نظیر باشد.

طبیعی است که برای داشتن یک زندگی ایده‌آل به کار نیاز داشته باشید. به همین دلیل هم پس از سال‌ها تلاش و درس خواندن توقع دارید کاری پیدا کنید که بتوانید از طریق آن به رویاهای خود دست پیدا کنید. داشتن یک زندگی راحت، ایده‌آل و رویایی، چیزی است که همه شما آن را در سر می‌پرورانید. اما سوال این جاست، چگونه می‌توان این رویا را به حقیقت تبدیل کرد؟ چگونه می‌توانید بدون هیچ مانعی در آینده‌ای نه چندان دور به موفقیت برسید؟ از تمام این‌ها مهم‌تر، چطور می‌توانید درآمدی عالی داشته باشید؟

شاید تعجب کنید اما تمام این‌ها به خودتان بستگی دارد. شما همان کسی هستید که می‌توانید با گرفتن یک تصمیم عالی، آینده‌ی خود را به بهترین شکل بسازید. از نظر ما مهارت، تجربه و مدرک تحصیلی؛ سه ضلع مثلث موفقیت را تشکیل می‌دهند. اگر در دانشگاهی درس بخوانید که پس از فارغ‌التحصیلی و دریافت مدرک، هیچ مهارتی کسب نکرده باشید، پس هنوز هم از میلیون‌ها آدم موفقی که پس از اتمام دوره تحصیل‌شان با توانایی و مهارت‌های عالی پا در دنیای کسب‌وکار می گذارند، عقب هستید. این جاست که نقش مهاجرت برای ادامه تحصیل بیشتر از قبل پررنگ می‌شود. اما کدام کشور مناسب است؟ بهتر است کدام دانشگاه را انتخاب کنید؟

این روزها که تقریبا اکثر دانشجویان از یافتن کار پس از دوران تحصیل‌شان و خروج از دانشگاه، ناامید شدند. نبود فرصت‌های شغل مناسب پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه یکی از مهم‌ترین عواملی است که سبب شده در طول سال‌های اخیر تعداد زیادی از افراد برای ادامه تحصیل و زندگی به فکر مهاجرت بیافتند، به خصوص مهاجرت به کانادا.

کانادا؛ انتخاب آینده‌نگرها

ممکن است با شنیدن این جمله تعجب کنید اما باید بگوییم که تحصیل تنها دلیل مهاجرت نیست. تعداد زیادی از مهاجرانی که برای تحصیل، کشورشان را ترک می‌کنند فقط به فکر یک مدرک معتبر نیستند، آن‌ها به دنبال آینده‌ای درخشان هستند! آن‌ها به این اصل باور دارند که تحصیل راهی‌ست برای داشتن کار و زندگی بهتر. تحصیل در دانشگاه‌های برتر کانادا این فرصت را به شما می‌دهد که پس از فارغ‌التحصیلی و دریافت مدرک‌تان، بتوانید با خیال راحت وارد بازار کار شوید و تامین هزینه‌های زندگی خود بپردازید.

IMG 20200916 125544

جالب است بدانید که شما با انتخاب کانادا برای ادامه تحصیل حتی می‌توانید در طول این مدت برای تامین هزینه‌های زندگی‌تان، مشغول به کار شوید. بله درست شنیدید؛ شما به عنوان دانشجوی بین‌المللی می‌توانید بخشی از ساعات روزتان را به کار در شغلی پاره‌وقت مشغول شوید. حتی می‌توانید از این فرصت برای داشتن آینده شغلی بهتر نیز استفاده کنید. می‌پرسید چطور؟

بسیار ساده است، همان‌طور که پیش‌تر هم به این موضوع اشاره کردیم، همه افرادی که برای تحصیل، قدم در خاک کانادا می‌گذارند به فکر دریافت یک مدرک و بازگشت دوباره به وطن‌شان نیستند، آن‌ها جویای یک آینده درخشان هستند. خوشبختانه دولت کانادا نیز این فرصت بی‌نظیر را برای دانشجویان خارجی محیا کرده که در کنار تحصیل به کار بپردازند تا مشکلی برای تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل‌شان نداشته باشند. همچنین آن‌ها این فرصت را دارند که به تقویت رزومه‌شان نیز بپردازند. این نکته بسیار مهمی است چرا که در این صورت به راحتی پس از تحصیل‌شان می‌توانند برای دریافت ویزای کار در کانادا و اقامت این کشور اقدام کنند.

تمام این فرصت‌ها و مزایا هوش از سر هرکسی که به دنبال تحصیل در یکی از کشورهای خارجی است، می‌پراند. تمام این موارد عاملی می‌شوند که بسیاری از افراد سختی مهاجرت و دوری از خانواده را به جان بخرند. مهاجرت به هر دلیلی می‌تواند مهم‌ترین انتخاب زندگی یک فرد باشد؛ اگر این انتخاب مهاجرت تحصیلی باشد باید توجه داشت که آگاهانه قدم در این راه گذاشت، چرا که ممکن است هر تصمیم اشتباهی تمام انگیزه و شاید سرمایه‌ی زندگی فرد را نابود کند.

IMG 20200916 125702

پارسی کانادا بهترین همراه شما تا کانادا

اگر در جمع افرادی بنشینید که از مهاجرت تحصیلی صحبت می‌کنند، قطعا در آن بین نام کانادا را بارها می‌شنوید. این کشور مهاجرپذیر سالانه پذیرای تعداد زیادی از افرادی‌ست که برای تحصیل و به امید داشتن آینده‌ای درخشان وطن خود را ترک کرده و راهی کانادا شدند. همان‌طور که در بخش قبل هم اشاره کردیم، شرایط تحصیل در کانادا به گونه‌ای است که برای بسیاری افراد اخذ ویزا از طریق تحصیل راه مناسب‌تری نسبت به دریافت ویزای کاری، مهارت یا تخصص کانادا و یا اکسپرس اینتری و یا روش‌های مانند ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در این کشور می‌باشد. همچنین کانادا از لحاظ استاندارد زندگی سازمان ملل، یکی از بهترین کشورها برای زندگی است و طی آمار اخیر مهاجرپذیر‌ترین کشور دنیاست و از تمام کشورها مهاجر می‌پذیرد و با توجه به پایین بودن نرخ رشد جمعیت، دولت فدرال کانادا قصد دارد سالانه بیش از 200 هزار مهاجر جذب نماید.

طبیعی است که با این همه ویژگی خاص نتوانید به تحصیل در کانادا فکر نکنید. اما اگر برای جمع کردن وسایل‌تان و تحصیل در این کشور فوق‌العاده، مصمم هستید بی‌گدار به آب نزنید و پیش از شروع هر اقدامی با وکیل یا مشاوره مهاجرتی مشورت کنید و امور را به او بسپارید. این گونه از هدف‌تان که تحصیل در کاناداست هرگز دور نمی‌شوید. اما در انتخاب موسسه حقوقی و مهاجرتی دقت کنید. بسیاری از شما با تلاش و زحمت‌های فروان توانستید پولی را برای تامین هزینه‌های خود در این راه، پس‌انداز کنید. پس قطعا برای‌تان مهم است که از چه طریق برای دریافت ویزا اقدام کنید و کدام موسسه یا وکیل را برای مشورت، انتخاب کنید.

شما می‌بایست درباره کشور کانادا، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، هزینه و شرایط تحصیل در آن‌ها اطلاعات کامل و کافی داشته باشید. اطلاعاتی که وکلا و مشاوران زبده‌ی پارسی کانادا در این زمینه در اختیارتان می‌گذارند، تصمیم‌تان برای تحصیل در یکی از مراکز آموزشی کانادا را آسان‌تر می‌کند. همچنین زمان و سرمایه‌تان را نیز حفظ می‌کنند.

استقبال چشمگیر از دریافت ویزای تحصیلی کانادا در سال‌های اخیر سبب شده که کار برای طرفداران آن کمی سخت شود؛ اما لازم نیست که شما نگران باشید. وکلا و مشاوران مهاجرتی موسسه ما، مسیر اخذ ویزای تحصیلی کانادا را برای‌تان هموار می‌کنند. شما با ارائه اطلاعات و مدارک لازم، تمام امور را به آن‌ها سپرده و با خیالی راحت به جمع کردن چمدان‌تان بپردازید. درضمن فکر پول و هزینه‌های زندگی در آن جا نیز نباشید چرا که ما به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید خیلی راحت هزینه‌های زندگی در کانادا را در خود این کشور تامین کنید. پس وقت را هدر ندهید و همین حالا با پارسی کانادا تماس بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی سرایی

    کلا زندگی در هر کجای دنیا غیراز ایران.سال72تا78شرایط جوربود تابرم بیرون.
    گفتم نه.ادم توایران بمونه حمالی هم بکنه شرف داره به اونطرف…
    الان همون حمالی هم گیرمون نمیاد.
    آقازاده هم نیستیم ریش بزاریم یقه ببندیم بهمون بگن آقای دکتر و بریم سرکار دولتی وباماهی300میلیون تومن حقوق.
    الان شرایطشو داشتم حتی افغانستان و اتیوپی هم اگه میشد میرفتم.
    حتی خمرهای سرخ هم منو راه بدن میرم