کد مطلب: ۶۷۹۴۲۴

رئیس سازمان تامین اجتماعی به تجارت‌نیوز گفت:

از تحقیق و تفحص شستا استقبال می‌کنیم / دلیل بسته شدن نماد شستا

از تحقیق و تفحص شستا استقبال می‌کنیم / دلیل بسته شدن نماد شستا

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در واکنش به طرح اخیر مجلس گفت: از تحقیق و تفحص شستا استقبال می‌کنیم تا شفافیت و فسادستیزی برقرار شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در واکنش به طرح اخیر مجلس گفت: از تحقیق و تفحص شستا استقبال می‌کنیم تا شفافیت و فسادستیزی برقرار شود.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به تجارت‌نیوز گفت: ما از طرح تحقیق و تفحص شستا کاملا استقبال می‌کنیم. البته تا به امروز مراجعه‌ای از طرف کسانی که موضوع را پیش کشیدند صورت نگرفته است.

موسوی ادامه داد: اما به دلیل وجود اراده‌ برای مبارزه با فساد و همچنین تقویت شفافیت از طرح تحقیق و تفحص استقبال می‌کنیم.

در تحقیق و تفحص شستا باج نمی‌دهیم!

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: آماده همکاری با نهادهای نظارتی و مجلس هستیم. اما به هیچ عنوان زیر بار فشار و باج‌خواهی نخواهیم رفت.

این مقام مسئول توضیح داد: فشار و باج خواهی در شرایط مختلف و در دوره‌های قبلی وجود داشته است. عمدتا نیز با هدف دخالت در انتصابات اتفاق افتاده اما در حال حاضر این فشارها جواب نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: در دولت‌های مختلف با گرایشات مختلف همیشه از این بحث‌ها شنیده شده اما در حال حاضر ما از تحقیق و تفحص شستا در جهت تقویت شفافیت در مجموعه تامین اجتماعی استقبال می‌کنیم.

۷۲ مدیر جایگزین شدند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به انتصابات جدید بیان کرد: از ۱۰۲ مدیر تامین اجتماعی در سراسر کشور ۷۲ نفر جایگزین شدند. ۹۰ درصد انتصابات درون سازمان‌ بود و ۳۰ نفر نیز ابقا شدند.

وی خاطرنشان کرد: با کسی عهد اخوت نبسته‌ایم، در برخی موارد انتصابات عده‌ای حتی فیک نیوز ساختند. خط قرمز ما همین است که با قبلی‌ها و بعدی‌ها عهد اخوتی نبسته‌ایم.

چرا شستا بسته شد؟

این مقام مسئول گفت: موضوع بسته شدن نماد شستا نیز مربوط به ثبت افزایش سرمایه بود. به دلیل اینکه رقم این افزایش سرمایه، بزرگ بود لاجرم نماد هم برای مدتی بسته شد. این اتفاقات مخصوص بازار سرمایه بوده و در جهت حفظ سرمایه و جلوگیری از آسیب به سهامداران رقم می‌خورد.

وی اشاره کرد: این تصمیم در جهت حفظ منافع سهامداران و همچنین جلوگیری از برهم خوردن تعادل بازار اتخاذ شده بود. در حال حاضر نیز نماد شستا باز است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس سقوط کرده و همه فروشنده هستند. دنبال چی می گردی؟؟؟!!!!!!!

  • ناشناس

    بازارگردان نماد شستا درست بازار گردانی نمی کنه درحالی که نمادشستا یکی از پرمعامله در بورس است به تخلفات بازارگردانی این نماد رسیدگی شودتابتواند این نماد رشد کند

  • ناشناس

    درود حرف زدن درایت نظم مثل آب خوردن هست آقای مدیر شما سهامدار را بدبخت کردند

  • علی

    انشالله از فردا با حمایت قوی حقوقی با حمایت ۱۴۸۰ روند بورس در مرداد وشهریور صعودی خواهد بود

  • ناشناس

    فساد سیستماتیک یعنی افراد و مدیران صرفا” یک اسم هستند و فساد بطور سیستماتیک اتفاق می افتد !!! تا سیستم اصلاح نگردد ، فساد ادامه دار … است ! و اساسا ” سیستم طوری طراحی شده است که اتومات فساد رخ دهد و افراد خاص برخوردار از رانت ، از بهره ببرند .

  • تلوان

    با توجه به رشد قیمت گرانی ها در کالاها انهم رشد ۱۰ تا ۲۰ برابری قیمت این سهم امروز حداقل بایستی ۱۰۰۰ تومان باشد نه ۱۰۰ تومان قیمت اب معدنی در طی ۲ سال بیش از ۲۰ برابر شده است قیمت ملک در پرند و پردیس بیش از ۱۵ برابر شده است

  • ناشناس

    سرمایه مان را بجای رشد در طی ۲ سال بیش از ۷۰ درصد منفی کردن و قیمت کالاها را بیش از ۱۰ برابر کردن با این حساب سرمایه مان را بی ارزش و پوچ و نابود کردند

  • ناشناس

    طی ۳ سال است بورس را خراب کردند امروز در کشور رشد احتکار کالاها بشدت زیاد شده است زیرا سود عالی را در بر دارد

  • ناشناس

    بروید قیمت رشد بستنی را ببنید بستنی ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی امروز بین ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان رشد کرده است شرکت میهن و…….در طی ۴ سال اخیر این رشدها صورت گرفته است رشد قیمت اب معدنی و لنت ترمز و…….کالاها در طی ۳ سال بیش از ۱۲ برابر رشد کرده است

  • ناشناس

    قیمت شیر دوبرابر شده بستنی چهار برابر خداوند اما باعثین این وضع رانابود وذلیل فرماید