کد مطلب: ۷۵۸۱۸۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل بنیادی فولاژ / نمره قبولی در ۹ ماهه امسال

تحلیل بنیادی فولاژ / نمره قبولی در 9 ماهه امسال

گزارش‌های 9 ماهه منتهی به آذر 1401 شرکت فولاد آلیاژی ایران نشان می‌دهد که این شرکت گروه فلزات اساسی موفق شد در این دوره جهش‌های 40 و 50 درصدی در سود‌های عملیاتی و خالص خود ایجاد کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شركت فولاد آلياژي ايران در اسفندماه سال 1370 با سرمايه اوليه 50 ميليون تومان تاسیس شد و در اداره ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتی استان يزد به ثبت رسيد.

گفتنی است سرمايه شركت طی 14 مرحله افزايش به دو هزار و 400 میلیارد تومان افزايش يافته است.

موضوع اصلی فعالیت این شرکت ايجاد كارخانه فولاد آلياژي و واحدهاي مربوطه در راستاي پيشبرد و گسترش صنعت فولاد آلياژی در نقاط تعيين شده است.

سهام این شرکت در اسفندماه سال 89 با قیمت 250 تومان در بورس اوراق بهادار تهران برای اولین بار عرضه شد.

لازم به ذکر است شركت بين‌المللي توسعه صنايع ومعادن غدير با در اختیار گرفتن بیش از 30 درصد سهام فولاژ بزرگترین سهامدار عمده این شرکت محسوب می‌شود.

مقایسه بازدهی فولاژ با شاخص کل

جدول بازدهی سهام شرکت فولاد آلیاژی ایران به خوبی نشان می‌دهد که فولاژ، تنها در بازه زمانی هفتگی از شاخص کل عملکرد بدتری را ثبت کرده است.

برای مثال در حالی که در 6 ماه اخیر شاخص کل و شاخص گروه فلزات اساسی تنها 6 و دو درصد رشد کرده‌اند، فولاژ بازدهی بالای 45 درصدی را از آن خود کرد.

بازدهی فولاژ 9 ماهه 1401

تولید و فروش 9 ماهه 1401

گزارش‌های تولید و فروش فولاژ نشان می‌دهد که شرکت در 9 ماهه امسال توانست 9 هزار و 514 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش برساند.

مقایسه این عدد با مدت مشابه سال 1400 نشان می‌دهد که مبلغ فروش این شرکت در 9 ماهه امسال جهش 40 درصدی را تجربه کرده است.

این در حالیست که مقدار تولید و فروش شرکت نسبت به 9 ماهه سال 1400 تنها هفت و 9 درصد افزایش داشته است.

با این حساب مهمترین دلیل افزایش مبلغ فروش این شرکت در 9 ماهه امسال، افزایش 34 درصدی نرخ فروش محصولات آلیاژی شرکت نسبت به دوره مشابه سال 1400 است.

تولید و فروش فولاژ

صورت مالی 9 ماهه 1401

گزارش‌های 9 ماهه منتهی به آذر 1401 شرکت فولاد آلیاژی ایران نشان می‌دهد که این شرکت گروه فلزات اساسی موفق شد در این دوره جهش‌های 40 و 50 درصدی در سود‌های عملیاتی و خالص خود ایجاد کند و این اعداد را به سه هزار و 194 و سه هزار و دو میلیارد تومان برساند.

حاشیه سود خالص این شرکت نیز در این دوره 32 درصد ثبت شده که در مقایسه با دوره مشابه سال 1400 حدود دو درصد افزایش یافته است.

گزارش 9 ماهه فولاژ

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.