کد مطلب: ۴۸۸۱۲۷

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

تحلیل اولین رفتار بورس در هفته / رشد ادامه‌دار شاخص بورس بعد از انتخابات

تحلیل اولین رفتار بورس در هفته / رشد ادامه‌دار شاخص بورس بعد از انتخابات

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص کل با صعود بیش از 1.5 درصدی کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را پس گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات امروز بازار سهام در حالی که انتخابات آمریکا نزدیک است روند شاخص کل صعودی شد، اما آیا روند صعودی بازار سهام پایدار است؟

محمدعلی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ارزندگی بازار سهام گفت: اگرچه سهم‌های بازار ارزندگی زیادی دارند اما به دلیل اینکه قواعد بازار به نوعی نگاه کوتاه‌مدت دارد روندی صعودی نمی‌تواند چندان پایدار به نظر نمی‌رسد. بازار سهام به ارزندگی زیادی رسیده و برای همین در کف قیمتی تقاضای زیادی دارد و بعد از سود کوتاه‌مدت دوباره عرضه در بازار زیاد می‌شود.

همچنین او با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: بازار سهام عملا انتخابات آمریکا را پیش‌خور کرده است و بدترین سناریوی بعد از انتخابات را برای خود در نظر گرفته است، پس به نظرم حتی با محقق شدن بدترین سناریوها باز هم بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا رشد خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    انشاءالله کمک کنید نفروشید تاچندتا مثبت بخوره مقداری از ضرر هاکم بشه یک بازنشسته هستم کلی تو ضرر همه سرمایه ام به ۱۰۰تومان نمی رسد

  • سیامک

    دوستانی که با تجربه هستن توی بازار لطفاً نظر بدن، اگر الان بخواهیم سهام بخریم و به دید یک ساله نگه داریم به نظرتون موقعیت خوبی هست یا نه؟! آیا احتمال ریزش بیشتر وجود داره؟

  • ناشناس

    نظر من به کسانی که تا الآن صبر کردند و نزدیک 70درصد تو ضرر هستند رو به صبر دعوت می کنم ، اونهایی که رفتند تو بازار دلار و سکه دارند بر می گردنند به بورس سهام تون رو اگر می تونید صبر کنید مفت به این همه ضرر به این تازه وارد ها نفروشید .

  • یونس

    من نمیفروشم

  • کاربر

    سلام
    نیم ساعت قبل از بازگشایی بابت سفارش سهام بی معنی است باید به ساعت کاری معاملات بورس اضافه شود.

  • چنگیز

    سلام تراخدا به دادسهامداران نمادهای داوه وغشاذرهم برسید۸۰درصدتوضرریم

  • مسعود

    شاخص بورس تا اسفند ماه بالای ۳ میلیون فقط سهامداری

  • ناشناس

    ملت ایران حافظه تاریخی ضعیفی دارند تصور رییس جمهور شدن بایدن مانند تصور رییس جمهور شدن کری در تقابل با بوش پسر بود که همه را به شوک فرو برد.
    ساختار سیاسی آمریکا به این کله خراب نیاز دارد تا در مقابل کشورهای از دید ایشان دشمن با زبان غیر دیپلماتیک رفتار کند و به اهداف خود که خاورمیانه ای جدید ایت برسد..
    (دقیقا مثل دکتر احمدی نژاد)توزیع یارانه در داخل و دهن کجی به عوان و انصار آمریکا در خارج.

  • ناشناس

    بعد انتخابات خرداد ۱۴۰۰ انشالله

  • ناشناس

    چرا دولت توجهی باین بازار نمیکند مگر نمی بیند هر روز مبالغ سنگینی خارج میشود ازآنجا که تا کنون مردم هیچ ارزشی نداشتن وفقط در بعضی از مناسبتها اسمی از ملت برده میشود کسی درخواستهای توجه ندارد بارها خواسته شد حداقل برای بخشی از رفع نگرانی ریاست سازمان را اخراج کنید نه بصورت استعفا