کد مطلب: ۴۸۹۱۵۱

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

بورس در ادامه چه می‌شود؟

بورس در ادامه چه می‌شود؟

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار سهام بیش از 1/5 درصد رشد کرد و تقاضا در نمادهای بزرگ به بازار سهام بازگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انتخابات آمریکا در حال برگزاری است و اگر ترامپ پیروز ارای الکترال ایالت پنسیلوانیا باشد پیروز انتخابات نیز می‌شود.

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه ادامه روند بازار سهام امروز گفت: روند معاملات امروز بازار سهام به ادامه شمارش آرا انتخابات آمریکا بستگی دارد. با شروع معاملات امروز بازار سهام به دلیل اینکه پیش‌بینی می‌شد ترامپ پیروز انتخابات می‌شود سهم‌های ارز محور شروع به رشد کردند. همچنین به نظر می‌رسد آرای باقی مانده بیشتر به نفع ترامپ باشد.

این کارشناس در ادامه گفت: اگر آرا به نفع ترامپ پیش برود نمادهای ارز محور رشد بهتری خواهند داشت و اگر ارا به سمت بایدن باشد نمادهای بانکی و خودرویی که با شروع بازار سهام امروز روندی منفی داشتند رشد بهتری خواهند داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا همین الان بایدن پیروز انتخابات هستش .
    میتونین تو گوگل سرچ کنید و بزنین انتخابات آمریکا.
    نتیجه رو میبینین ساعت 23:48

  • ناشناس

    بورس ایران هیچ ربطی به انتخابات امریکا ندارد فقط بعضیا یه جوی درست میکنن که با روح و روان مردم بازی کنن و بازارا رو خراب کنن.

  • ناشناس

    باخرید دلار فاتحت کاملا خوندس

  • ناشناس

    با انتخاب بایدن ، نرخ دلار در ایران و به تبع آن قیمت طلا ، سکه ، خودرو ،ملک و………بشدت کاهشی خواهد بود و از آن طرف سرمایه ها به سمت بورس سرازیر خواهد شد و در نتیجه بورس سبز و صعودی خواهد شد و قله ی ۳ میلیون واحدی به راحتی فتح خواهد شد.پشیمانی برای آنهایی خواهد بود که سهام ارزشمند خود را مفت و ارزان فروختند .

  • ناشناس

    شاید ازنظرمسولان امریکا همین مردم ایران هستند روزبروز زندگی سخت تر میشه بخدا زمان جنگ این مشکلات نبود

  • ناشناس

    خب یه عده واقعابه پولشون نیازدارن
    امامابقی چی
    خب صف فروش همش حقیقیه جزیه درصدکم
    نفروشیدوواسه سهمتون ارزش قایل شیدتاحقوقی هم سواستفاده نکنه
    ازماست که برماست

  • ناشناس

    انتخابات امریکا میتونه یه بازی کثیف باشه که تا الان بوده چقدر بااین بازیها از بازار فارکس وطلا وکشورهای جهان خصوصا جهان سوم وچهارم سود میکنند ؟!!!الان نتیجه به ظاهر یکطرفه شده ولی هرآن امکان برگشت ورق هست

  • مسخره چی

    ترامپ رای بیاره همه چی درست میشه نابغه قرن!!!!

  • کالج

    نزدیک به ده رصد اصلاح شاخص مونده بهتره که اصلاح نکرده بالا نره اگه بدون اصلاح کامل بره بالا ریز موجهای شاخص شروع میشه که این اصلا خوب نیس همون بهتر که تا نهصد هزار واحد اصلاحش را تموم کنه با آرزوی پرسودبرای همه

  • جعفرتیموری

    بورس و اقتصاد کشور در اکثر مسائل چه ربطی به ترامپ احمق و بایدن نفهم داره؟ عده ای مسئول چون مدیریت صحیح ندارند ضعف خودشون را به آمریکا و تحریمهای آمریکا گره میزنند تا بی لیاقتی خودشون را توجیه کنند.و عده ای هم که از این راه نون میخورن البته از جیب مردم بیگناه.