کد مطلب: ۵۰۶۴۹۴

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

شاخص کل تا کجا افت می‌کند؟

شاخص کل تا کجا افت می‌کند؟

شروع معاملات بازار سهام امروز با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و شاخص کل بیش از ۲/۵ درصد ریزش کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سهام به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز روندی نزولی پیدا کرد و بعد از افت بیش از ۲/۵ درصدی به یک میلیون و ۲۶۵ هزار واحدی رسید. به عقیده کارشناسان شاخص کل کف حمایتی خود را شکسته است و باید منتظر کف جدید باشیم.

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با عملکرد بورس گفت: شاخص کل محدوده حمایتی خود را شکسته است و من انتظار دارم شاخص کف‌سازی جدید انجام دهد و احتمالا حدود یک میلیون و ۱۵۰ تا یک میلیون و ۶۰ هزار واحد شاخص کل کف‌سازی خواهد کرد.

این کارشناس در رابطه با متغیرهای تاثیرگذار بر بازار سهام گفت: چشم‌انداز دلار کاهشی است و نرخ سود بانکی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

این کارشناس در رابطه با زمان بازگشت شاخص کل گفت: احتمالا کف‌سازی شاخص کل حدود ۲۰ روز کاری طول می‌کشد و تک‌سهم‌ها روند بهتری نسبت به بقیه سهم‌ها دارند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیروشرهرعمل کزآدمی سرمیزندصبح فردا آن عمل درپشت در،درمیزند سهام عدالت من کجارفت وچشد

  • از ارادتمندان آقای عشریه

    بنده برای جناب عشریه عزیز خیلی احترام قایلم ولی از از ایشان گله دارم که میگفتند-البته با شعف و اطمینان زیاد-که خیلی احساس تنهایی میکنند چون بر خلاف همه به اصطلاح تحلیلگران مدعی بودند از اواسط دی ماه روند شاخص صعودی خواهد شد و منتظر گذشت آن ۱۲ روز تا روز موعود هستند و حتی همین اواخر توصیه به خرید پله ای میکردند.گاهی حتما مطالب قبلی خودتان را بخوانید بعد دوباره بنویسید.

  • ناشناس

    صداوسیماکه اون همه تبلیغ پالایش رامیکردالان کجاست

  • ناشناس

    فقط خدا هست که می تواند مردم را از این وضعیت نجات بدهد

    • ناشناس

      چرت نگو
      خودش گفته خودتون باید تغییر در زندگی و شرایط‌تون ایجاد کنید

  • ناشناس

    موندم به چه امیدی داریم اینجا زندگی میکنیم ذه سال شب و روز کار کردم آخرشم هیچ

  • ناشناس

    اینایی که میگن بدون علم چرا وارد شدید، نظرشون راجب پالایش یکم و سیتا و … چیه که دزدی آشکار توش اتفاق اوفتاده؟ چرا حرف بی علم میزنی برادر

  • ناشناس

    تنها راه در امد مردم فقیر بدبخت بود که اونم قطع کردن که بریم بمیریم. تابلو بازار به عمد خوابیده نه از روی وضعیت…..

  • دنا

    بهتره که قوه قضائیه ورود پیدا کنه . و جوابی برای سهام داران خرد داشته باشه . اینجور که همه دارن از بورس خارج میشن پیش بینی بنده اینه که اواخر اسفند با توجه به پایان سال مالی وفروش حقوقی ها وحقیقی ها برای پرداخت بدهی ها زیر هشتصد هزار واحد شاخص خواهد رفت .

  • قیصر

    ممنون از تجارت نیوز که واقعن تحلیل دورست رو میده بیرون منم کاملن با این نظریه موافقم شاخص افت خواهد کرد شنبه با یه مثبت ضعیف ادامه میده بعد حرکت نزولی انجام میشه صادقانه حرف میزنین

  • ناشناس

    بورس‌اینا‌اومدن‌به‌مردم‌کلک‌زدن‌‌اول‌یه‌ذره‌مثبت‌کردن‌تا‌همه‌مردم‌بیاد‌‌مردم‌که‌اومدن‌تو‌بورس‌تا‌خوده‌الان‌منفی‌یعنی‌چی‌نمیدونم‌۷۱‌درصد‌منفی‌باید‌چیکار‌کرد‌به‌کی‌میخوایم‌بگم‌چرا‌اینطوریه‌مگه‌میشه‌‌‌‌‌گفت‌