کد مطلب: ۴۸۷۰۲۴

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

ریزش بورس تا کی ادامه دارد؟ / حمایتی از بازار سهام نمی‌شود

ریزش بورس تا کی ادامه دارد؟ / حمایتی از بازار سهام نمی‌شود

واکنش بازار سهام به جلسه علنی مجلس برای حمایت از بازار سهام و تکذیب افزایش نرخ سود بانکی معکوس بود و با شروع معاملات شاخص کل حدود 2.5 درصد ریزش کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند نزولی بازار سهام طولانی شده است و امروز نیز روند بازار سهام بعد از ریزش 2.2 درصدی به یک میلیون و یک میلیون و 342 هزار واح رسید.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام در رابطه با ریزش بازار سهام گفت: بازار سهام دیگر از لحاظ بنیادین قابل تحلیل نیست اما به نظر می‌رسد به لحاظ تکنیکال و با وضع موجود شاخص کل بازار سهام تا شاخص یک میلیون و 200 هزار واحد ریزش خواهد کرد.

این کارشناس بازار سهام در رابطه با حمایت از بازار سهام گفت: هیچ حمایتی از بازار سهام صورت نگرفته و نمی‌گیرد و در برخی موارد که صف‌های فروش کمی کم‌حجم می‌شود به دلیل الزام حقوقی‌ها در رابطه با بازارگردانی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط تصویب کردنرکه تو منفی ۵ صف های فروش قفل شده را ازاد بکنن همین یعنی هر یک روز معادل ۵درصداز پولت رفت
    ۱۸۰نماد بازار گردان دارن

  • ناشناس

    مردم تو رو خدا تا سیزده آبان صبر کنید همه چیز میاد سر جایش الکی سهماتون رو مفت از دست ندید خودتون ضرر می کنید به پشیمان می‌شوید از ما گفتن

  • امیدی

    در عوض اقای حدادیان در سایت بورس 24 با تعرفه هنگفت تا توانست از بورس با تشویق خرید هفته های قبل حمایت واعضا را تا توانست به ضرر رسانید

  • ناشناس

    یه جوری شده وقتی هر روز فقط یه نگاه میندازم که وضعیت بورس چطوره، بعد که می بینم قرمزه خیالم راحت میشه و با خوشحالی تمام آرزو می کنم که فردا هم منفی باشه….. الان البته مقدار سهمی که دارم خیلی کمه و اگر 100% رو هم از دست بدم ناراحت نمیشم.
    ولی یه جوری شده کلاً دلم میخواد سهمایی که دارم توی ضرر باشن اگر یه روز مثبت باشه ناراحت میشم.

  • ناشناس

    همین که کسی کاری نمیکنه خودش حمایته.

  • ناشناس

    راستش یکماه پیش به بعضی دوستام پیشنهاد دادم سرمایه شون رو از بورس خارج کنند نکردند الان پشیمان هستن. شماهم دیگه امیدی به این بورس نداشته باشین واقع بین باشید خودتونو بیش از این متضرر نکنید..

  • misbourse@

    اصلاح و ریزش بخش جدایی ناپذیر بازار هستش و این که بمونید یا جایی دیگه سرمایه گذاری کنید این به استراتژی شخصی هر کسی بستگی داره . طی 13 سال گذشته بارها اصلاح بازار رو دیدم که میتونم به ریزش دو ساله و فرسایش دی 92 تا 94 و اصلاح 97 اشاره کنم .اگر میخواید توی بازار زیان نبینید به استراتژی پایبند باشید حتی اگر فقط در حد کشیدن خط روندباشه. شاد و پرسود باشید.

  • رضا

    ماده یک قانون تشدید مجازات کلاهبرداری و رشا و ارتشا مصوب 1367 میگه هرکس با دادن امید واهی مردم را از طریق رسانه های جمعی به وعده هایی امیدوار کنه مشمول کلاهبرداری (شبکه ایی ) خواهد شد.
    چون بارها تاکید کردن امن ترین جای سرمایه گذاری
    این بورس تبدیل به کوره پولسوزی شده
    بحث نوسانات و سایر موارد مرتبط به ریسک بازار سرمایه مطرح نیست چراکه عمده سهم ها ریزش طولانی داشته اند.
    موارد از طریق کارشناسی قابل بررسی هست.
    با توجه به این مراتب به نظر من افرادی که تشویق به سرمایه گذاری می کردند از طریق مراجع قضایی قابل تعقیب هستند.

  • ناشناس

    بازرگردانی برای اینبود که مرتب تو منفی بمونه

  • ناشناس

    اره جان خودت کارشناس ت….یه تک هزاری هم به جیب شما نمیره بزار 1سال بمون?