کد مطلب: ۵۱۰۲۸۰

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

بورس به پول نیاز دارد / یک شایعه مهم در بازار سهام!

بورس به پول نیاز دارد / یک شایعه مهم در بازار سهام!

روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز باعث افت بیش از یک درصدی شاخص‌کل درجریان معاملات امروز شد اما شایعاتی در رابطه با جلسه رئیس بورس با حقوقی‌ها مطرح شده و تحرکات مثبتی در شاخص‌سازان شکل گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به عقیده کارشناسان همه چیز برای شروع روند صعودی بورس آماده است اما بازار سهام نیازمند جذب نقدینگی است و اگر پول مورد نیاز به بازار سرمایه تزریق شود روند صعودی تداوم خواهد داشت.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با نیاز بازار سهام برای رشد گفت: بازار سهام برای تداوم رشد به پول نیاز دارد و امروز شایعاتی مبنی بر جلسه رئیس جدید سازمان بورس با حقوقی‌ها مطرح شده است که احتمالا سیگنال تزریق پول به بازار سرمایه محسوب می‌شود و بازار سهام آماده رشد است.

این کارشناس در رابط میزان پول مورد نیاز بازار گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان پول نیاز است و اگر کمتر از این مقدار باشد نمی‌تواند روند را تغییر دهد. در واقع اگر این پول به بورس تزریق شود شاخص کل پتانسیل رشد تا محدوده ۱/۴ میلیون واحدی را خواهد داشت.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تنها راه حل ابطال عرضه های سنگین وده در صدی کردن حجم مبنا و تزریق هر چه سریعرتر نقدینگی وجلو گیری از نوسان گیری الا کلنگی و محاکمه ی سریع عاملان عرضه های سنگین مباشد.

  • زیان دیده کهنه کار

    بازار سهام بفنا رفته.فقط هی مدت بهش میدن تا جایی میتونن تا ته تهشو در بیارن.باید اون 30% هم بالا بکشن.و تمام.
    جایگاه شاخص 800 هزار واحد بیشتر نیست،یا بایدحداقل نصف پولهایی که تاالان برداشتن برگردونن.که این شبیه یک جوکه.شایدم معجزه اما محاله.احتمالش0%.پس باید بره تا 800هزار واحده که مستلزم قربانی شدن همه سهامداران بدبخته.

  • ناشناس

    داماد شاباجی خانم هم تایید کرد

  • ناشناس

    پولهامون دست دولته.پول مگه علف خرسه که شما فکر می‌کنید،و هی پول پول میکنید.ما دیگه کفگیرمان ته دیگ خرده،هر چی داشتیم و پس انداز یک عمرمان بود و با این تورم دیگه پولی نمانده که حتی سر سال برای پول پیشه کرایه خانه مان را هم که به صاحب خانه مان بدهیم.شما دولتی‌ها از شمرویزید هم بدترید.دیگر اعتمادی به شما دولتی‌ها وجود نداره.ما دیگه بدبخت شدیم رفت.ودیگه داریم خفه میشیم از این زندگی.سفره هایمان هم خالی شده و شرمنده بچه هایمان هستیم.

  • ابراهیم

    برای ثبت در تاریخ سنگین ترین ریزش های بورس92و99 در دوره اعتدالیون

    • ناشناس

      همشون لنگه همن

  • محمدخان

    ما به این کلکها عادت کردیم. پیگیری کاهش قیمت خودرو الان ۳ ساله که از این جلسه به اون جلسه پاس میشه و قیمت ها داره افزایش پیدا میکنه. چرا اینقدر انرژی صرف می کنید. یک کلمه بگید بورس ایران تا ۸۰۰۰۰هزارواحد بله هشتادهزارواحد سقوط میکنه والسلام. چرا میخواهید یک عده رو توی بورس سرگردان نگاه بدارید.

  • ناشناس

    دولت نیاز به پول دارد اگر مردم میخاهند جیبشان پاره نشود خودشون جیبهایشان را خالی کنند چند روز قبل بازار خون ۰۰امروز پول۰۰۰فردا جون۰۰۰۰۰۰۰۰

  • ناشناس

    این همه با ضرر از مردم خریدن ،حالا یه مدت دامنه نوسان را منفی یک تا ۳ مثبت کنند دولت هم بازی برد برد انجام بده ،بورس رونق بگیره دولت مالیات خوبی میگیره،

  • ناشناس

    ملت بی عرضه هستن اگه تو عراق تو حتا افغانستان، نمیگم اروپا امریکا این کارو کرده بودن الان با خاک یکسانشون کرده بودن ملت مرده یه عده دلان شدن دارن غارت میکنن یه عده هم که کمی سالم بودن تو اینجا …….. شدن اقا خانوم کسی به داد ما نمیرسه خود باید چاره کرد

  • ناشناس

    ملت کی از خواب زمستانی بیدار میشن کی خوبی دیدین کی انسانیت دیدین همش تخریب همش ظلم همش بیچارگی