کد مطلب: ۶۱۲۹۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رکود در بازار سهام/ بورس بالقوه صعودی است

رکود در بازار سهام/ بورس بالقوه صعودی است

بورس در میانه بازار امروز خنثی است و روند صعودی آغاز بازار با افت فملی منفی شده است. حجم معاملات اندک است و بازار همچنان با کمبود نقدینگی مواجه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس در میانه بازار امروز خنثی است و روند صعودی آغاز بازار با افت فملی منفی شده است. حجم معاملات اندک است و بازار همچنان با کمبود نقدینگی مواجه است.

نمادهای فملی و نوری در میانه بازار امروز بیشترین تاثیر منفی و فولاد و شبندر بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل ثبت کردند. شاخص کل هم‌اکنون با با حدود ۳۵۰ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد قرار دارد. افت شاخص کل در حالی است که در سهم‌های کوچک تحرکاتی دیده می‌شود و شاخص هم‌وزن حدود ۰٫۱۸ درصد مثبت است.

شاخص کل فرابورس نیز در میانه بازار امروز با حدود ۱۴ واحد ریزش در کانال ۱۸ هزار و ۶۴۵ واحد قرار گرفته است. غصینو و آریا بیشترین تاثیر منفی و حآفرین و شبصیر بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل ثبت کردند.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام گفت: بازار شرایط نسبتا متعادلی پیدا کرده و فروشندگان و خریداران انگیزه کافی در کوتاه‌مدت برای برتری را ندارند. اما نکته مهم در این بین چشم‌انداز روبه‌رشد سودآوری شرکت‌ها متاثر از تورم مزمن و رشد مستمر دلار نیمایی است که شرایط بالقوه بازار را صعودی ترسیم می‌کند.

وی ادامه داد: دی‌تریدینگ و نوسان‌گیری معکوس یا خروج ناشی از خستگی می‌تواند عواقب منفی برای دارایی معامله‌گران در پیش داشته باشد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.