کد مطلب: ۷۵۳۹۱۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل تکنیکال سایپا ۵ بهمن ۱۴۰۱ / خساپا به فاز صعودی برمی‌گردد؟

تحلیل تکنیکال سایپا 5 بهمن 1401 / خساپا به فاز صعودی برمی‌گردد؟

سهام شرکت سایپا که با نماد «خساپا» در بورس تهران معامله‌ می‌شود، طی سه ماه گذشته 75 درصد رشد را تجربه کرده است. با این وجود آینده پیش روی این نماد چه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماد «خساپا» با آغاز فاز صعودی بازار سهام در آبان ماه سال جاری طی سه ماه گذشته موفق به کسب بازدهی 75 درصدی برای سهامداران خود شده است. این مقیاس بازدهی بیش از دو برابر بازدهی نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در همین مدت است.

شرکت ساپیا نیز در سال 1344 تاسیس شده است. نخستین خودرو‌های این شرکت، محصولات شریک فرانسوی آن، سیتروئن بودند؛ در ادامه سایپا طی توافقی با شرکت رنو، رنو 5 را تولید می‌کرد. پس از انقلاب، دولت شرکت سایپا را در 16 تیر 1358 به مالکیت خود درآورد.

در سال 1372 سایپا خط تولید یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تاریخ ایران یعنی پراید را افتتاح کرد. در حال حاضر فعالیت اصلی سایپا، ساخت و فروش انواع خودرو سبک و سنگین و اجزاء و لوازم قطعات یدکی آنها و فروش فرآورده های مذکور است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر تشکل گروه رقابت که با دلالها ورانتخواران متحد شده وبنام گروه رفاقت بعلت از دست رفتن منافعشان اجازه بدن فاز اصلاحی خساپا به پایان رسیده وبه ۴۰۰ تومان وسقف تاریخی ۶۰۰ تومان خواهد رسید.

  • جعفر

    فقط جیب مردم رو میخواید خالی کنید…همه حرفاتون دروغه….دروغ…… دروغ…… دروغ…..دروغ

  • حامد

    به به چه تحلیل دقیقی
    حاجی خساپا داره به قیمت کف های تاریخی خودش