کد مطلب: ۷۳۵۷۲۳

bpms چگونه کسب و کار شما را متحول می‌کند؟

bpms چگونه کسب و کار شما را متحول می‌کند؟

نرم افزار BPMS یا نرم افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار(Business Process Management System)، ابزاری است پویا که با کمک آن، فرایندهای مورد نیاز مشتری قابل خلق است.

نرم افزار BPMS یا نرم افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار(Business Process Management System)، ابزاری است پویا که با کمک آن، فرایندهای مورد نیاز مشتری قابل خلق است. از آنجا که خلق فرایند توسط مشتری نیز قابل انجام است، تولید آن کم هزینه به لحاظ زمانی و ریالی خواهد بود.

BPMS یک نرم افزار تکاملی است

با توجه به زنده بودن فرایندها و نیاز به تغییرات فرایند، BPMS بایستی به گونه‌ای باشد که چرخه تغییر و زندگی فرایند را در هر زمان پوشش دهد. برای همین است کهBPMS یک نرم افزار تکاملی است.

روش کار در نرم افزار BPMS چیست؟

روش اجرایی کار یک روش گام به گام بوده، بدین معنی که مالک فرایند که خود عضوی از تیم در اجرای آن است نیاز خود را در قالب مستنداتی ساده بیان می‌کند. این مستندات در قالب فرمها، گزارشها، گردش کار و داشبوردهای اولیه نمود پیدا می‌کند. به مرور با استفاده از آنها، نیازهای جدید در بسترBPMS تزریق و بهینه‌سازی فرایند صورت می‌گیرد. درBPMS مالک فرایند در چرخه اجرای آن سهیم است و با توجه به رویدادهای جاری، فرایند را بروز می‌کند. به همین دلیل است که می‌گوییم "استقرار BPMS یک پروسه رویدادگرا است".

روش کار مستندسازی ما چگونه است؟

یکی از دشواری‌های تهیه مستند، نداشتن دانش مستندسازی است. وجود استانداردهای بعضاً پیچیده و زمانبر از دید یک شرکت، در برخی از مواقع روال مستندسازی را مختل و دچار مشکل می‌کند.

برای راحت شدن از شر این مشکل، شرکت ورجاوند روش مستندسازی ساده و کارآمدی در اختیار شما قرار می‌دهد که با هر سطح علمی، قادر به تولید آن مستند باشید. پس نگران روشهای ارائه مستند نباشید. دنبال هزینه کردن زیاد جهت مستندسازی در اول کار نباشید.

آیا نیاز است همه فرایندها مستند شود؟

البته که خیر. نیازی نیست همه کار مستند شود. اگر یک پروسه چند ماهه برای مستندسازی فرایندها هزینه کردید خیلی زود در اجرا متوجه می‌شوید مستندسازی شما نیاز به بازطراحی دارد.

فرایند مستندسازی و اجرا در BPMS بایستی خیلی سریع و چابک صورت بگیرد. پول خود را با مشاوره‌های ناکارآمد دور نریزید. قدم به قدم جلو بروید و کار را سخت نکنید. نقشه راه (Road Map) را داشته باشید ولی نیاز نیست همه نقشه راه با جزئیات مطرح شود. همین که بدانید چه می‌خواهید کافی است.

87

چرا نرم افزار BPMS کتیبه؟

امروزه با اندکی جستجو در فضای اینترنت نرم افزارهای BPMS زیادی قابل مشاهده خواهد بود. وجود این همه فروشنده و یا تولید کنندهBPMS ، کار انتخاب BPMS را سخت می‌کند. نکته ی قوت اول اینکه نرم افزار BPMS کتیبه توسط واحد تولید شرکت ورجاوند طراحی و پیاده سازی شده است. بنابراین با یک bpms ایرانی و بومی با خدمات مناسب پشتیبانی طرف هستید.

این محصول حاصل تجربه سالها مطالعه و تحلیل سیستمهای مختلف در حوزه‌های گوناگون از جمله مالی،مهندسی و … بوده است. نکته قوت دیگر BPMS کتیبه، درک خوب شرکت ورجاوند از مشتری و حمایت در روال تحلیل و مستندسازی کار است که عملا سرعت بهره برداری از BPMS را بالا می‌برد.

86

نرم افزار BPMS کتیبه چگونه باعث تحول کسب و کار شما می‌شود؟

• تعریف قواعد خبرگی توسط مالک فرایند در راستای ورود اطلاعات ارزشمند توسط کاربران عادی از طریق هشتک گذاری هوشمند. با این کار کاربران عادی همانند کاربران خبره، به سمت ورود اطلاعات ارزشمند هدایت می‌شوند.
• ارائه حافظه سازمانی در جهت تبدیل سازمان مبتنی به شخص با سازمان مبتنی بر سیستم.
• تصمیم گیری‌های بهینه با آنالیز رفتار داده‌ها و کاربران (DSS).
• وجود داشبوردهای مدیریتی جهت مدیران اجرایی با خلق BI .
• یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون اداری و EDMS کتیبه جهت سهولت کاربری. در واقع همه این نرم افزارها در قالب یک سامانه به نام کتیبه قابل دسترس است.
• وجود یک کارتابل مشترک جهت فرایندها و نامه ها. با کلیک رو هر کلیدواژه یا موضوع مورد علاقه شما، داستان آن در مورد کل فرایندها و نامه ها قابل رصد است. کافی است بخشی از پرس و جو را وار کنید. سیستم شما همانند موتور جستجوهای هوشمند هدایت می‌کند.
• قابل استفاده به صورت ویندوزی، وب و offline.
• امکان ارتباط با کلیه سامانه‌های سازمان شما در جهت یکپارچگی داده‌ها و رابط کاربری.
• ارائه ابزارهای فرم ساز و گزارش ساز قدرتمند با قابلیت ساخت فرمها و گزارش‌های پیچیده با ارائه انواع دسترسیهای متنوع.
• وجود ابزار ساخت نسخه چاپی فرم‌ها و گزارش‌ها.
• در نرم افزار bpms کتیبه هیچ محدودیتی روی تعداد فرایندها، فرم‌ها، گزارش‌ها و داشبوردها ندارید.

برای مشاوره بیشتر در مورد نرم افزار bpms کتیبه لطفا با تلفن 88490494, 88490383 , 88490544 تماس گرفته و یا از طریق لینک درخواست دمو اطلاعات خود را ارسال فرمایید. کارشناسان شرکت ورجاوند در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.