کد مطلب: ۲۵۸۵۶۹

تداوم وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

تداوم وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

برای سه روز آینده تداوم وزش باد شدید در استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور، دامنه‌های البرز شرقی،خوزستان، ایلام و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها در روز پنج شنبه رگبار باران، گاهی رعدو و برق و وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر در شمال خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی و شرقی، شرق مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات کرمان پیش بینی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همچنین در روز پنجشنبه در برخی ساعات در استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، شرق اصفهان باد نسبتا شدید گاهی با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

روز جمعه بارش علاوه بر نواحی فوق در ارتفاعات شرقی تهران نیز پیش‌بینی می‌شود.

از روز جمعه تا یکشنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی کاهش نسبی دما بین 4 تا 6 درجه ابتدا استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق و در روز شنبه در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز پیش بینی می‌شود.

روز شنبه با تقویت امواج تراز میانی، رگبار باران، گاهی رعدو وبرق و وزش باد شدید موقت در استان‌های واقع در شمل غرب، شمال شرق، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان رخ می‌دهد.

در سه روز آینده تداوم وزش باد شدید در استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور، دامنه‌های البرز شرقی، همچنین استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهرپیش بینی می‌شود که در برخی نقاط با باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

در سه روز آینده خلیج فارس و روز شنبه، شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.