کد مطلب: ۱۲۲۴۳۵

ترامپ: ما مسیر آمریکا و جهان را رقم خواهیم زد

ترامپ: ما مسیر آمریکا و جهان را رقم خواهیم زد

مراسم انتقال قدرت سیاسی به «دونالد ترامپ» بعنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا آغاز شده است. ترامپ در مراسم تحلیف گفت: «ما از مرزهای کشورهای دیگر دفاع کرده‌ایم، در حالی که از مرزهای خودمان دفاع نکرده‌ایم. از امروز، آمریکا در اولویت خواهد بود.» اکنون قدرت را نه از یک رئیس‌جمهور به رئیس‌جمهوری دیگر، یا

مراسم انتقال قدرت سیاسی به «دونالد ترامپ» بعنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا آغاز شده است.
ترامپ در مراسم تحلیف گفت: «ما از مرزهای کشورهای دیگر دفاع کرده‌ایم، در حالی که از مرزهای خودمان دفاع نکرده‌ایم. از امروز، آمریکا در اولویت خواهد بود.»

اکنون قدرت را نه از یک رئیس‌جمهور به رئیس‌جمهوری دیگر، یا حزبی به حزبی دیگر، بلکه از واشنگتن دی‌سی به شما مردم منتقل می‌کنیم.

امروز روز شما است. امروز به عنوان روزی به یاد خواهند ماند که قدرت بار دیگر به مردم بازگردانده شد، به مردان و زنانی که فراموش شده‌اند.

سالهاست به ارتش دیگران کمک کرده‌ایم،اما اجازه داده‌ایم ارتش خودمان تضعیف شود. از مرزهای دیگران دفاع کرده‌ایم و مرزهای خود را رها کرده‌ایم.

از امروز به بعد این‌ها تمام می‌شود. از حالا نگاهمان به آینده است. از امروز به بعد، فقط آمریکا در وهله اول است.

ما یک شعار ساده خواهیم داشت: آمریکایی بخر و نیروی آمریکایی استخدام کن.

ما ائتلافهای قدیمی را تقویت کرده و ائتلاف‌های جدیدی می‌سازیم. ما جهان متمدن را علیه افراط‌گرایی اسلامی متحد کرده و آن را نابود میکنیم.

ترامپ در این مراسم گفت: من دونالد ترامپ صادقانه سوگند یاد می کنم که وظایف ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را صادقانه ادا کنم و با تمام قوا از قانون اساسی آمریکا صیانت،‌حفاظت و دفاع کنم. پس پروردگارا مرا یاری رسان.

وی گفت: «قاضی محترم رابرت، روسای جمهور کارتر، کلینتون، بوش و اوباما و مردم کشور من و کشورهای جهان از شما متشکرم».

ترامپ با بیان اینکه ما مردم آمریکا دست به دست هم می دهیم تا در کارزاری ملی مسیر تاریخ آمریکا و جهان را برای سالهای سال رقم بزنیم، افزود: از رئیس جمهور اوباما و بانوی اول میشل اوباما به خاطر کمک برای این روند انتقال قدرت تشکر می کنم.

به گزارش اقتصادآنلاین، ترامپ عنوان کرد: امروز بیستم ژانویه ۲۰۱۷ در تاریخ ثبت خواهد شد چون روزیست که مردم آمریکا بر سرنوشت خود حاکم می شوند، در کانون این جنبش ملی یک اعتقاد قوی وجود دارد مبنی بر وجود دولتی که می خواهد به مردم خود خدمت کند؛ اما مادران و کودکانی که در شهرها دچار فقر شده اند یک نظام آموزشی مملو از پول نقد که جوانان ما را از علم و دانش محروم کرده و در گرداب اعتیاد و مواد مخدر غرق کرده این خرابی های آمریکا امروز به نقطه پایان خود می رسد، درد این ملت درد ماست و کامیابی این ملت کامیابی ماست. ما در سرنوشت این کشور سهیم هستیم این سوگند تعهد من نسبت به ملت است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.