خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۹۸۲۵

 تردد به چالوس و آزادراه تهران- شمال ممنوع است

 تردد به چالوس و آزادراه تهران- شمال ممنوع است

 رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از آزادراه تهران – شمال تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد. همچنین شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) و حدفاصل مرزن آباد تا میانک برقرار است.

به نقل از خبرنگاران‌جوان، تردد از آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد. همچنین شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) هستیم.

در مسیر آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و رودبار ترافیک سنگین است.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های کمالشهر، گلشهر و حدفاصل استاندارد تا پل کلاک و محور تهران - فشم وبالعکس محدوده های شمیران و حاجی آباد برقرار است.

در محور ایلام - مهران محدوده های مهدی آباد ، صالح آباد و حدفاصل روستای گلان تا کنجانچم و محدوده کمربندی مهران و حدفاصل مهران تا پایانه مرزی مهران، محور خرمشهر - شلمچه محدوده شلمچه و محور بستان - چذابه محدوده بستان ترافیک سنگین است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما رد این مسیر تصادف کردیم مسخره ترین مسیری است که میتواند وجود داشته باشد …ترافیک بی حد و اندازه و ……اگر میتوانید از سایر مسیرها تردد کنید کلا مسیر خوبی نیست