کد مطلب: ۱۱۸۰۲۳

ترکان: بازار مبل اشباع شده و باید به فکر صادرات باشیم

ترکان: بازار مبل اشباع شده و باید به فکر صادرات باشیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد اعلام کرد: در بازار مبل، نیازمند حضور در زنجیره جهانی و تولید و تجارت جهانی هستیم. به گزارش تجارت نیوز، اکبر ترکان در نهمین کنفرانس بین‌المللی مبلمان (دکو 2016) با بیان اینکه این صنعت در 20 سال اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته است، گفت: بازاری که در اختیار دیگران بوده، در حال حاضر

دبیر شورای عالی مناطق آزاد اعلام کرد: در بازار مبل، نیازمند حضور در زنجیره جهانی و تولید و تجارت جهانی هستیم.

به گزارش تجارت نیوز، اکبر ترکان در نهمین کنفرانس بین‌المللی مبلمان (دکو 2016) با بیان اینکه این صنعت در 20 سال اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته است، گفت: بازاری که در اختیار دیگران بوده، در حال حاضر توسط تولیدکنندگان داخلی تأمین می‌شود و در دست تولیدکنندگان داخلی است، اما باید این موضوع را درنظر گرفت که این بازار اشباع شده و باید به فکر صادرات باشیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد افزود: در 10 سال اخیر شورای مبلمان با حضور در کافا، بر روی تولید ملی مبلمان کار کرده و بنابراین این صنعت رشد خوبی را گذرانده، اما اکنون باید با توجه به شرایط، وارد زنجیره‌های این صنعت شویم.

وی افزود: در این صنعت، باید به دنبال داد و ستد باشیم و آنطور نباید رفتار شود که بازار خود را به روی دیگران ببندیم، بلکه نیازمند حضور در زنجیره جهانی و تولید و تجارت جهانی هستیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.