خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۱۶۷۰

۴۰۰ نفر دیگر واکسینه می‌شوند

تست دوم واکسن ایرانی کرونا در امروز

تست دوم واکسن ایرانی کرونا در امروز

فاز دوم تست انسانی واکسن ایرانی کرونا از امروز عملی خواهد شد و در این مرحله، واکسن به حدود ۴۰۰ نفر در گروه‌های سنی ۱۸ تا ۵۰ سال و ۵۰ تا ۷۵ سال تزریق خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فاز دوم تست انسانی واکسن ایرانی کرونا از امروز عملی خواهد شد و در این مرحله، واکسن به حدود ۴۰۰ نفر در گروه‌های سنی ۱۸ تا ۵۰ سال و ۵۰ تا ۷۵ سال تزریق خواهد شد.

روز گذشته محقق واکسن کوو ایران برکت، از آغاز فاز دوم تست انسانی واکسن ایرانی کرونا از امروز خبر داده و گفته بود: در فاز دوم تست انسانی، واکسن به حدود ۴۰۰ نفر در گروه‌های سنی ۱۸ تا ۵۰ سال و ۵۰ تا ۷۵ سال تزریق خواهد شد.

مینو محرز، محقق واکسن کوو ایران برکت با اشاره به صدور مجوز کمیته اخلاق برای آغاز تلفیقی فاز دوم و سوم تست انسانی واکسن «کوو ایران برکت» به تسنیم گفته بود: در فاز یک تست انسانی خوشبختانه عارضه‌ای در داوطلبین به‌وجود نیامد؛ فاز یک تست انسانی با هدف بررسی ایمن بودن واکسن کرونا انجام می‌شود که نتایج بسیار خوبی در بر داشته است و اثربخشی واکسن کرونا در فاز دوم تست انسانی مشخص خواهد شد. در فاز دوم، واکسن را به دو گروه جوان و مسن تزریق و اثربخشی در هر دو گروه سنی را بررسی خواهیم کرد.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا خیرتان بده زود باشین. وقتی میخواهید واکسن