کد مطلب: ۳۸۹۰۴۵

تسهیلات ارزان‌قيمت بانک اقتصادنوين ويژه دارندگان پايانه‌های فروش (POS)

تسهیلات ارزان‌قيمت بانک اقتصادنوين ويژه دارندگان پايانه‌های فروش (POS)

بانک اقتصادنوین پس از معرفی طرح «صبا 1» مختص خانوارها و فعالان اقتصادی، طرح «صبا 2» را به دارندگان پايانه‌های فروش (POS) اين بانک تقديم کرد.

بانک اقتصادنوین پس از معرفی طرح «صبا 1» مختص خانوارها و فعالان اقتصادی، طرح «صبا 2» را به دارندگان پايانه‌های فروش (POS) اين بانک تقديم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طرح «صبا» تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت و بر اساس معدل موجودی مشتريان پيش‌بينی شده است. در بسته شماره 2 اين طرح (صبا 2) دارندگان پايانه‌های فروش (POS) بانک اقتصادنوين می‌توانند برای تامين نيازهای ضروری تا سقف 200 ميليون ريال تسهیلات قرض‌الحسنه و يا تا سقف دو ميليارد ريال تسهیلات مرابحه با نرخ 15 درصد دريافت کنند.

در طرح «صبا 2»، بر اساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری متصل به پايانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا 70 درصد معدل موجودی سپرده و تا سقف 200 ميليون ريال و يا پرداخت تسهیلات مرابحه تا 140 درصد معدل موجودی سپرده و تا سقف دو ميليارد ريال و با نرخ 15 درصد فراهم شده است که پذيرندگان پايانه‌های فروشگاهی بانک اقتصادنوين می‌توانند با توجه به نياز خود، از يکی از اين تسهیلات بهره‌مند شوند. در اين طرح مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به خواست متقاضي 12، 24 و 36 ماهه تعيين شده است.

همچنين کسبه و اصنافی که تمايل به استفاده از اين تسهیلات دارند اما تاکنون از پايانه‌های فروش بانک اقتصادنوین استفاده نکرده‌اند می‌توانند ضمن مراجعه به نزديک‌ترين شعبه اين بانک، هم‌زمان با درخواست نصب پايانه فروش، تقاضای استفاده از تسهيلات اين طرح را نيز به شعبه خود ارائه کنند.

گفتني است طرح «صبا 2»، پيش‌تر با شرايط متفاوتی معرفی شده بود که با توجه به بازخوردها و پيشنهادهای دريافتی از مشتريان و با در نظر گرفتن الزامات بانک مرکزی جمهوری اسلامي ايران با شرايط جديدی معرفی شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک اقتصادنوین شرايط استفاده از بسته سوم نيز در روزهای آتي به اطلاع هم‌وطنان عزيز خواهد رسيد.

مشتريان ارجمند می‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر در رابطه با اين طرح به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس برقرار کنند.

منبع: روابط عمومی بانک اقتصادنوین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.