کد مطلب: ۳۴۹۷۲۵

تسهیل ازدواج جوانان با تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران

تسهیل ازدواج جوانان با تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران

بانک ملی ایران با توجه به اهمیت سنت حسنه ازدواج در جامعه از دیرباز بخش قابل توجهی از تسهیلات پرداختی قرض الحسنه خود را به تسهیلات ازدواج اختصاص داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل روابط عمومی بانک ملی ایران، کمک به ازدواج و تامین جهیزیه جوانان یکی از الزامات این بانک در سیاستگذاری های اعتباری خود بوده و از دیرباز نیز در دستور کار قرار گرفته است. بر همین اساس طی چهار دهه انقلاب اسلامی نیز تسهیلات ازدواج همواره یکی از با اهمیت ترین بخش های تسهیلاتی بانک بوده و حتی بانک ملی ایران به جهت کسب بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج در طرح ضربتی سال گذشته، مورد تقدیر بانک مرکزی قرار گرفت.

از سویی این بانک همواره در تلاش است تا در راستای سیاست های دولت در جهت روان سازی شرایط اشتغال و ازدواج جوانان گام بردارد و از این رو بانک ملی ایران طی دولت یازدهم و دوازدهم بیش از یک میلیون و 388 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

با توجه به اهمیت تسهیلات ازدواج ، بانک ملی ایران سهم قابل توجهی از تسهیلات پرداختی قرض الحسنه خود در سال 97 را نیز به این بخش اختصاص داده و بدین ترتیب از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، تعداد 236 هزار و 511 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است که ارزش ریالی این تسهیلات به 37 هزار و 51 میلیارد ریال می رسد.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز بیش از 222 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است که این تعداد تسهیلات مبلغی بیش از 23 هزار و 126 میلیارد ریال را در بر گرفت.

همچنین این بانک با نگاه و رویکرد تسهیل و حمایت از ازدواج جوانان، روان سازی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در دستور کار خود قرار داده و اکنون پرداخت تسهیلات در شعب بانک پس از تکمیل مدارک توسط متقاضی، به طور متوسط بیش از دو هفته طول نمی کشد.

از سویی میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی ازدواج با توجه به سیاست حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان در این بانک، همواره با روند رو به رشد همراه بوده است.

بر همین اساس این بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج حداکثر همکاری را با مشتریان داشته است، به طوری که رتبه نخست پرداخت این تسهیلات در نظام بانکی متعلق به بانک ملی ایران است.

تعداد متقاضیان، تعداد شعب و منابع موجود، میزان افراد در صف دریافت این تسهیلات را مشخص می کند، اما بانک ملی ایران با همه توان خود در تلاش است که متقاضیان در کمترین زمان ممکن، تسهیلات خود را دریافت کنند.

با این حال، شعب بانک ملی ایران در جهت روان سازی ضمانت بازپرداخت تسهیلات نیز هنگام دریافت تضامین برای پرداخت تسهیلات، اعتبار ارائه دهنده تضمین را می سنجند و در صورتی که تقاضاکننده، یک ضامن معتبر مورد تایید بانک را معرفی کند، می تواند تسهیلات خود را بدون نیاز به معرفی ضامن دوم دریافت کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.