کد مطلب: ۴۸۴۳۱۷

اسنپ تریپ انجام تست کرونا را برای مسافران تسهیل می‌کند

اسنپ تریپ انجام تست کرونا را برای مسافران تسهیل می‌کند

اسنپ تریپ در همکاری با اسنپ دکتر شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است که با خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل از اسنپ تریپ، کد تخفیف 50 هزار تومانی تست کرونا در منزل دریافت کنند.

اسنپ تریپ با هدف کمک به مسافران برای انجام سالم سفرهای ضروری، دادن تست کرونا را برای کاربران خود تسهیل می‌کند. این پلتفرم آنلاین حوزه گردشگری در همکاری با اسنپ دکتر شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است که با خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل از اسنپ تریپ، کد تخفیف 50 هزار تومانی تست کرونا در منزل دریافت کنند.

پس از شیوع کرونا و بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی کشورهای مختلف، تنها سفرهای خارجی نبودند که به واسطه شیوع کرونا لغو شدند. بلکه رعب و وحشت حاصل از شیوع این ویروس که در ابتدا به اندازه کافی شناخته شده نبود سفرهای داخلی را نیز با بن‌بست روبرو کرد. با گذشت زمان و خوگیری مردم به شرایط، احساس کنترل بیشتری بر حفظ سلامت در شرایط شیوع کرونا در افراد ایجاد شد. همچنین با چشم‌انداز طولانی حضور کرونا در کشور، تصمیم‌گیران شرایط را برای از سرگیری سفرهای داخلی فراهم کردند که نتیجه آن در بازگشت تدریجی میزان فروش بلیط‌ هواپیما قابل لمس بود.

همان‌طور که می‌دانیم پیش از کرونا نیز تمام سفرها مختص به سفرهای تفریحی و گردشگری نبود و سفرهای بسیاری برای اهداف کاری، پزشکی و تحصیلی انجام می‌شد. به همین دلیل مانند سایر ابعاد زندگی که با شیوع کرونا از زندگی انسان رخت بربسته بود، با تغییر رویکرد از قرنطینه به همزیستی سفرهای ضروری نیز دوباره به زندگی‌ها بازگشت.

در این میان پروتکل‌های بهداشتی مشخصی برای انجام سفرهای سالم نظیر تست کرونا پیش از انجام سفرهای خارجی در نظر گرفته شد. اسنپ‌تریپ در کنار سایر شرایطی که برای تسهیل سفرهای ضروری در دوران کرونا به وجود آورده تصمیم گرفته به کاربران خود برای انجام سالم سفرهای ضروری با ارائه تسهیلات برای انجام تست کرونا اطمینان بیشتری دهد. در همین راستا اسنپ تریپ در همکاری با اسنپ دکتر به افرادی که از 16 مهر تا 15 آبان 99 از این پلتفرم گردشگری اقدام به خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل کنند کد تخفیف 50 هزار تومانی انجام آزمایش کرونا (PCR) در منزل هدیه می‌دهد تا از سلامت خود پیش از سفر مطمئن شوند.

برای دریافت این کد تخفیف کافی است افراد با ورود به وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ اقدام به رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما کنند تا پس از انجام مراحل پرداخت یک پیامک حاوی کد تخفیف اختصاصی برای کاربران ارسال ‌شود. پس از دریافت کد تخفیف افراد با ورود به اپلیکیشن یا سایت اسنپ‌دکتر و یا انتخاب گزینه‌ی پزشک و مشاور در اپلیکیشن اسنپ، می‌توانند گزینه‌ی تست کرونا در منزل را انتخاب کنند. پس از تکمیل مراحل سفارش با وارد کردن کد تخفیف فوق، 50 هزار تومان از هزینه‌ی قابل پرداخت کسر خواهد شد.

گفتنی است اسنپ تریپ پیش از این نیز برای تسهیل سفرهای ضروری در دوران کرونا با توجه به پررنگ شدن دغدغه اقتصادی مردم برای انجام سفر شرایطی را برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با بهترین قیمت در قالب طرح‌های «به هر قیمتی سفر نرو» و «گشتیم نبود نگرد نیست» فراهم کرده بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دریافت کد تخفیف تست کرونا به وبلاگ اسنپ تریپ مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.