کد مطلب: ۱۶۹۴۱۰

دسترسی به قوانین و مقررات مناطق بندری تسهیل شد

دسترسی به قوانین و مقررات مناطق بندری تسهیل شد

مدیر کل مناطق ویژه بندری و سرمایه‌گذاری سازمان بنادر گفت: با رونمایی از نخستین کتاب مجموعه قوانین در سازمان بنادر، دسترسی به مقررات و دستورالعمل‌های این حوزه تسهیل شد.

حسين صادقی‌ن‍ژاد مدير کل مناطق وي‍ژه بندری و سرمايه‌گذاری با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان پیشرو در زمینه جذب فعالان اقتصادی بخش غیر دولتی است، گفت: سازمان بنادر اقدامات گسترده‌ای برای تحقق اهداف قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر رشد و توسعه مناطق بندری انجام داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی در ادامه افزود: افزایش حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در عرصه خدمات بندری و دریایی، تمرکززدایی و کاهش بروکراسی اداری و همچنین پیاده‌سازی کامل تسهیلات و مزایای قانونی در مناطق ویژه بندری از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

صادقی‌ن‍ژاد در ادامه از رونمایی نخستین کتاب مجوعه قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های مناطق بندری خبر داد و افزود: این کتاب در راستای اطلاع‌رسانی عمومی و تسهیل دسترسی سرمایه‌گذاران، صاحبان كالا و فعالان اقتصادی حوزه بندری و دريايی به آخرين قوانین و مقررات، مزايا و معافيت‌ها و دستورالعمل‌های اجرايی مرتبط با مناطق بندری تهیه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.