کد مطلب: ۳۵۳۸۴۷

معاون بازاريابی و فروش شركت سايپاديزل خبر داد:

تشكيل كارگروه بررسی وضعيت مشتريان طرح نوسازی ناوگان در شركت سايپاديزل

تشكيل كارگروه بررسی وضعيت مشتريان طرح نوسازی ناوگان در شركت سايپاديزل

معاون بازاريابی و فروش شركت سايپاديزل از تشكيل كارگروه بررسی و تعيين تكليف وضعيت مشتريان طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل و برگزاری جلسات متعدد با حضور نمايندگان مشتريان در شركت سايپاديزل خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از سايپانیوز، امير حمزه اصلانی ضمن اعلام خبر فوق افرود: به دستور مديرعامل محترم گروه خودروسازی سايپا و مديريت محترم عامل شركت سايپاديزل مبنی بر بررسی آخرين وضعيت مشتريان ثبت نام كننده در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل، بلافاصله كارگروهي متشكل از واحدهای سازمانی مرتبط و نيز نمايندگان خريداران ايجاد و مقرر شد، در جلسات مشترک، نسبت به تصميم گيری نهايی در اين خصوص اقدام شود.

معاون بازاريابی و فروش سايپاديزل با اشاره به جلسات برگزار شده با نمايندگان مشتريان تصريح كرد: در طول جلسات برگزار شده، آخرين وضعيت مشتريان مورد تحليل و بررسي قرار گرفت و مقرر شد، به محض پايان بررسي پرونده‌های موجود، نتيجه امر به اطلاع عموم خريداران گرامی برسد.

اصلاني در پايان خاطرنشان كرد: بيش از 3 هزار نفر در طرح نوسازي ناوگان شركت سايپاديزل ثبت نام كرده اند و تاكنون، حدود 1200 دستگاه از محصولات ولوو توليد و به مشتريان محترم عرضه شده كه در اين راستا، ساير مشترياني كه دارای دعوتنامه تكميل وجه هستند هم، محصول خود را تحويل خواهند گرفت.

بديهي است، سايپاديزل برای الباقي مشتريان كه فاقد دعوتنامه مي باشند نيز، پيشنهادهايی خواهد داشت كه متعاقباً، به اطلاع مشتريان محترم خواهد رسيد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.