کد مطلب: ۴۵۵۳۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

در مجامع شرکت‌های بورسی چه تصمیماتی گرفته شد؟

در مجامع شرکت‌های بورسی چه تصمیماتی گرفته شد؟

امروز برخی از شرکت‌های بورسی تصمیمات مجامع عمومی و فوق‌العاده خود را در وبسایت کدال منتشر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از شرکت‌های حاضر در بازار سهام، امروز تصمیمات مجامع خود را در وبسایت کدال منتشر کردند. به جز تعیین سود نقدی، تصویب صورت‌های مالی، انتخاب حسابرس و بازرس و استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، انتخاب اعضای هیات مدیره و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برخی از تصمیماتی است که در مجمع عمومی شرکت‌ها گرفته می‌شود.

شرکت داروئی ره‌آورد تامین ( درهاور ) در اطلاعیه‌ای تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی ۹۸ خود را اصلاح کرده است. بر این اساس در مجمع عمومی این شرکت که در تاریخ ۳ خرداد برگزار شده و نزدیک ۶۶ درصد سهامداران حضور داشتند، سود نقدی ۷۶ تومانی برای هر سهم به تصویب مجمع رسید. همچنین اعضای هیات مدیره این شرکت نیز بدون تغییر نسبت به سال مالی قبل انتخاب شدند.

شرکت داده‌پردازی ایران ( مداران ) نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه خود که با حضور ۸۱ درصد از سهامداران این شرکت و در تاریخ ۲۰ خردادماه برگزار شد برای سال مالی ۹۸ سود نقدی ۵۰ تومانی را در نظر گرفت که ۷۱ درصد از کل سود خالص هر سهم محقق شده این شرکت ۶۵۰ میلیارد ریالی بوده است.

شرکت کشت و صنعت آبشیرین ( آبین ) نیز در مجمع عمومی فوق‌العاده خود در تاریخ ۱۹ خرداد در خصوص افزایش سرمایه این شرکت تصمیم‌گیری کرد. بر این اساس افزایش سرمایه ۵۱۲ درصدی این شرکت که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها محقق خواهد به تصویب هیات مدیره رسید در سهامداران در انتظار ثبت این افزایش سرمایه در مرجع ثبت شرکت‌ها باشند.

دیگر شرکتی که تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۹ خرداد خود را در کدال منتشر کرد شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی ( وبوعلی ) بوده است. این شرکت که با سرمایه ۱۶۰ میلیارد تومان در بورس فعال است برای سهامداران خود سود نقدی ۷ تومانی در نظر گرفته است که تنها حدود ۱۰ درصد از سود خالص محقق شده برای این شرکت بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.