کد مطلب: ۴۳۶۲۶۳

تصمیم جدید در طرح مسکن ملی برای شهرهای جدید / پردیس حذف شد

تصمیم جدید در طرح مسکن ملی برای شهرهای جدید / پردیس حذف شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در شهرهای جدید به بعد از ثبت‌نام در استان‌ها موکول شد، گفت: ظرفیت ثبت‌نام مسکن ملی در شهرهای جدید در مرحله دوم 83 هزار نفر است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حبیب الله طاهرخانی در پاسخ به این سئوال که آیا در مرحله دوم ثبت‌نام مسکن ملی شهرهای جدید نیز حضور دارند، گفت: طبق تصمیم جدیدی که اخذ شده است، قرار بر این شد تا در مرحله دوم مسکن ملی ثبت‌نام در شهرهای جدید بر خلاف مرحله اول که همزمان با استان‌ها انجام شد، این بار بعد از اینکه در استان‌ها ثبت نام به پایان رسید، ثبت‌نام مسکن ملی در شهرهای جدید آغاز شود.

شهرهایی که ثبت‌نام خواهند شد

وی با بیان اینکه در این مرحله ظرفیت در نظر گرفته شده برای شهرهای جدید 83 هزار نفر است ادامه داد: در این مرحله قرار است، ثبت نام در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، فولادشهر، بهارستان، مجلسی، گلبهار، بینالود، صدرا، سهند، عالی‌شهر، سیراف، مهاجران، امیرکبیر، تیس و ایوانکی صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به این سوال که آیا در این مرحله در شهر جدید پردیس ثبت نام نخواهد شد تاکید کرد:در شهر جدید پردیس متاسفانه ظرفیت زمین وجود ندارد، بنابراین در این مرحله ثبت نام در شهر جدید پردیس نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که اکثر متقاضیان ثبت نام مسکن ملی نسبت به قرعه کشی برای انتخاب نهایی متقاضیان گله‌مند هستند، تصریح کرد: به هر حال این تصمیمی است که معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گرفته است، اما به هر حال برخی از متقاضیان مسکن ملی در مرحله نخست نیز گله‌مند بودند که به دلیل اینکه مشکل اینترنت داشتند و یا به هر دلیلی دیرتر ثبت‌نام کردند از ثبت‌نام جا ماندند.

مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از امروز با اضافه شدن 17 استان دیگر به پنج استانی که ابتدای هفته جاری آغاز شد، تعداد خود را به 22 استان رساند هر چند در این مرحله شروط جدید مثل قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی را به شدت نگران و ناامید کرده است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.