کد مطلب: ۳۳۶۱۹۰

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تصویب اساسنامه صندوق توسعه حمل‌ونقل

تصویب اساسنامه صندوق توسعه حمل‌ونقل

وزیر راه از تصویب اساسنامه صندوق توسعه حمل‌ونقل در دولت خبر داد و گفت: قانون ۱۹ هزار میلیارد تومان منابع و سرفصل‌هایی برای این صندوق پیش‌بینی کرده است.

وزیر راه و شهرسازی از تصویب اساسنامه صندوق توسعه حمل‌ونقل در دولت خبر داد و گفت: قانون ۱۹ هزار میلیارد تومان منابع و سرفصل‌هایی برای این صندوق پیش‌بینی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد اسلامی در آیین اختتامیه نمایشگاه حمل‌ونقل با بیان اینکه جامعه حمل‌ونقل در همه ابعاد یک خانواده بزرگ و پر افتخار است، اظهار کرد: یک فرصت تاریخی برای تحول در حوزه حمل‌ونقل مرزی ساخت و سامانه‌های حمل‌ونقل و خدمات پشتیبانی به وجود آمده و آن هم تشکیل صندوق توسعه حمل‌ونقل است که در قانون پیش‌بینی شده بود.

وی ادامه داد: اساسنامه این صندوق هفته پیش در دولت تصویب شد و قانون 19 هزار میلیارد تومان منابع و سرفصل‌هایی برای این صندوق پیش‌بینی کرده است.

وی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با استفاده از ظرفیتی که در این صندوق ایجاد خواهیم کرد موانعاز میان برداریم و با شتاب بخشیدن به جریان توسعه این حرکت را به معنای واقعی خودش در خدمت رشد و پیشرفت کشور قرار دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بایستی برای افزایش ظرفیت بدون ملاحظه و با یک حرکت خردمندانه‌ای کل کاستی‌های ظرفیت حمل‌ونقل را با بهره‌گیری از فرصت تحویل به ظرفیت‌های صنعتی علمی صنعتی و پژوهشی داخل کشور استفاده، کنیم، اظهار کرد: در مدتی که در وزارت راه وشهرسازی هستم سعی کرده‌ام با توجه به نیازی که جامعه دارد و مد نظر قرار دادن کاستی‌های شدیدی که در ظرفیت‌های حمل‌ونقلی داریم، باید قراردادهای لازم را با واحدهای صنعتی مبادله شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.