کد مطلب: ۱۷۴۱۳۰

تصویب برخی مواد لایحه بودجه ۹۷ در هیات وزیران

تصویب برخی مواد لایحه بودجه ۹۷ در هیات وزیران

هیات وزیران در هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور تعداد دیگری از تبصره­‌های لایحه بودجه سال ۹۷ را به تصویب رساند.

هیات وزیران در هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور تعداد دیگری از تبصره‌های لایحه بودجه سال ۹۷ را به تصویب رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز، جلسه هیات دولت بعدازظهر یکشنبه با دستور کار ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۷ کل به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس­‌جمهوری برگزار شد.

از جمله تبصره­‌های مورد بررسی در این جلسه، می­‌توان به اختصاص اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور با هدف ارتقای شاخص‌­های علمی، پژوهش و فناوری به دانشگاه‌­ها و موسسات آموزش عالی و پارک­‌های علم و فناوری مستقر در استان، درخواست اجازه برای سازمان­‌های توسعه‌­ای در طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی با سقف مشارکت حداقل ۵۱ درصدی بخش خصوصی و تعاونی از صندوق توسعه ملی اشاره کرد.

معاون اول رئیس­‌جمهوری در این جلسه ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان، بر اهتمام دولت برای حل مشکلات معلولان و ایجاد فرصت­‌های برابر برای بروز توانمندی‌های آنها مانند ورزشکاران افتخارآفرین، معلولان هنرمند، کارآفرین و نیز گسترش فرهنگ احترام به حقوق معلولان تاکید کرد.

جهانگیری همچنین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا نسبت به پیگیری و تسریع در روند بررسی لایحه حمایت از معلولان در مجلس شورای اسلامی اقدام کند.

وی در ادامه، با تاکید بر ضرورت مراعات استخدام ۳ درصد معلولان کشور، کمک به تهیه مسکن و ایجاد اشتغال برای این قشر را از برنامه‌های دولت برشمرد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.