کد مطلب: ۲۴۲۳۵۶

تصویری جهانی از «گرسنگی» در ایران

تصویری جهانی از «گرسنگی» در ایران

به تازگی شاخص جهانی گرسنگی برای 119 کشور جهان در سال 2017 منتشر شده است. ایران در این گزارش در رتبه 30 قرار دارد که نشان از بهبود وضعیت کشور در این شاخص نسبت به چند سال قبل دارد.

شاخص جهانی گرسنگی (Global Hunger Index) برای سال ۲۰۱۷ به تازگی منتشر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در گزارش جدید ایران رتبه 30 را در میان 119 کشور کسب کرده است که نشان از بهبود وضعیت کشور در این شاخص جهانی دارد.

گرسنگی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Iranian

    لطفاً از زدن تيترهاي منفي و معكوس خودداري بفرماييد. دادن انرژي مثبت چه ضرري دارد؟
    تيتر صحيح مطلب مي تواند اين باشد:
    بهبود وضعيت شاخص جهاني گرسنگي ايران

  • آرش

    این تیتر با این عکس گمراه کننده است یعنی هر کسی این عکس را می بیند گمان میکند که این تصویر مربوط به ایران است و نیز گزارش در جهت اعلام وضع فجیع گرسنگی در ایران بوده
    در حالی که هم به احتمال زیاد تصویر مربوط به ایران نبود
    و هم بر اساس آنچه که در متن آمده این تصویری نبود که درگزارش از آن ذکر شده است.
    دشمنان این ملت به هزار ترفند و حیله متوسل میشوند که از ایران تصویری ناخوشایند در دنیا منتشر کنند اما متأسفانه در این جا خودمان با این گونه تیتر و تصویر گذاری، به رایگان برایشان مطلب و خوراک تهیه میکنیم!!
    لطفا تصویر را تغییر بدهید.

  • ناشناس

    واقعا متاسفم برای تیتر غیر حرفه ای که زدید

  • مازيار

    اقاي ارش عزيز شما در ايران زندگي ميكنين؟ پرتقال كيلويي چند؟ نون چند؟ موز ؟ سيب؟ روغن؟ بابا چيپسي كه مسخرش ميكردن كه هيچي توش نيست شده ٢ تومن ، ميفهمين اينجا ايرانه جايي كه نه جونمون واسه حضرات ارزش داره نه مالمون نه اينكه فقيريم. فعلا كه همه ي شركت ا كاركنانشون ٤ ماه،٦ماه،١ ساله كه حقوق نگرفتن و خيلي از خوونواده ها اصلا نان اور ندارن، بعد ميشه بپرسم با كدوم پول شكمشون سير ميشه؟؟؟؟

  • ابراهیم

    مازیار گرامی
    اینایی که از این خبر انتقاد کرده اند از نبودن مشکلات حرف نزده اند
    کسی منکر مشکلات، فقر و گرسنگی نیست.
    بلکه شما خودت خبر رو بخون ببین داره از بهبود میگه یا از بدتر شدن؟ اونوقت اینجا تصویری شبیه گرسنگان قحطی زده گذاشته!
    رسانه های کمتر کشوری میان خودزنی کنن و بدبختی مردم کشورشون رو بیش از اون چه که هست نشون بدهند بلکه میپوشونند و خوب جلوه میدهند.
    مثال:
    در امارات هم مثل خیلی جاها ساحل آلودگی ساحل مشکلساز هست. من هر چی زور زدم یه عکس آشکار از آلودگیهای سواحل اونجا پیدا کنم نشد، حتی وقتی که حرکتهای مردمی- دولتی پاکسازی رو داشتند گزارش میکردند هم عکسی از آلودگیها نبود بلکه عکسها همه نشون میداد ساحل تمیز و مردم با کیسه های پر شده از زباله!
    یعنی اصحاب رسانه حواسشون بود که اگه حتی از یه مشکل هم دارند گزارش تهیه میکنند طوری مخابره نکنند که به حیثیت کشورشون و جاذبه ی توریستی شون لطمه بخوره!ایرانی خودزنی نکن!

  • علی خضری

    وضعیت اسفبار دولت برجامی و تیتر این بخش یعنی ایران رشد نکرده کشورای دیگه گرسنه تر شدن

  • بهنام

    ما دست كمى از دولتهاىی مثل برزيل و ونزولا كه با اين همه ثروت ،جزو كشورهاى فقير بحساب ميان نداریم

  • ناشناس

    درجهان گرسنکی کرونا زده فقیر در این دنیا پیشرفت تک نولوژی اخر فقت برای سرمایدارها است زندگی چون ما برای یک هفته ازوقه داریم پس این کرونا پاک سازی فقیر په پول بیکار است چرا چون پول دار یک سال درخانه بماند مشکل ندارد خدا رحم کند به جهان گرسنه