کد مطلب: ۴۲۹۷۹۲

تعطیلی مدارس برخی استان‌ها در چهارشنبه ۲۳ بهمن

تعطیلی مدارس برخی استان‌ها در چهارشنبه 23 بهمن

به علت بارش شدید برف و یخبندان فردا چهارشنبه 23 بهمن و پس فردا پنج‌شنبه 24 بهمن، مدارس برخی استان‌ها تعطیل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بارش برف، کاهش شدید دما و یخبندان مدارس برخی استان‌ها را برای فردا تعطیل کرد.

تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در گیلان

روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان نیز اعلام کرد: به علت بارش برف و یخبندان همه مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در 2 نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه 23 بهمن تعطیل است.

آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: مدیران و عوامل اجرایی مدارس با حضور در محل خدمت و هماهنگی لازم با انجمن اولیا و مربیان برای برف روبی سقف و محوطه مدارس و مراقبت از ساختمان‌ها و اماکن اهتمام لازم داشته باشند.

تعطیلی مدارس برخی شهرهای استان کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: کلیه مقاطع تحصیلی، پیش‌دبستانی و دانشگاه‌های استان به جزء شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب فردا (چهارشنبه ۲۳ بهمن) به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

جلیل بالایی گفت: ستاد مدیریت بحران استانداری با موافقت استاندار کرمانشاه و به موجب گزارش هواشناسی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی کلیه مقاطع تحصیلی، پیش دبستانی و دانشگاه‌های استان را به جزء شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب در روز چهارشنبه (۲۳ بهمن) تعطیل اعلام کرده است.

همه مقاطع تحصیلی فیروزکوه فردا تعطیل است

فرماندار فیروزکوه از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی این شهرستان برای فردا خبر داد.

مهدی یوسفی جمارانی با اشاره به بارش شدید برف در فیروزکوه اظهار کرد: تمام مدارس فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی تعطیل است.

فرماندار فیروزکوه همچنین در رابطه با وضعیت محورهای مواصلاتی افزود: همه راه‌های ارتباطی شهرستان باز و ستاد بحران و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش هستند.

به دلیل کاهش شدید دما و یخبندان کلیه مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان دماوند فردا چهارشنبه تعطیل است.

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی رودهن و دماوند چهارشنبه به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی تعطیل است.

تمام دوره‌های تحصیلی در استان همدان تعطیل شد

به علت برودت هوا، کاهش شدید دما و یخبندان تمامی دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

تمام مقاطع تحصیلی استان زنجان فردا تعطیل است

بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان به دلیل برودت هوا، تمام مقاطع تحصیلی مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان زنجان در شیفت صبح و عصر فردا (چهارشنبه) ۲۳ بهمن ماه تعطیل است

تعطیلی مدارس ابتدایی استان قزوین

به دلیل بارش برف و یخبندان مدارس پیش دبستانی و ابتدایی استان قزوین فردا چهارشنبه در نوبت صبح تعطیل است

مدارس برخی نقاط مازندران فردا تعطیل است

براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، به دلیل بارش برف و سردی هوا برای روز چهارشنبه ۲۳بهمن تمامی مدارس شهرستان عباس آباد، کلاردشت، مرزن آباد، بهش، کجور نوشهر و بخش بلده شهرستان نور در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تمامی مدارس دهستان فیروزجاه بندپی شرقی شهرستان بابل برای فردا تعطیل است.

تعطیلی مدارس هر شهرستان توسط فرماندار به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اعمال می شود و دانش آموزان و والدین آنها باید تعطیلی مدارس را از طریق رسانه های رسمی و دستگاه‌های مرتبط دریافت کنند.

تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی پردیس، بومهن وجاجرود

شیفت صبح مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی پردیس، بومهن و جاجرود تعطیل شد.

با توجه به برودت هوا و یخ‌زدگی معابر، کلیه مراکز پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان پردیس شامل شهر پردیس، بومهن و جاجرود فردا تعطیل است.

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان پردیس صرفا در نوبت صبح چهارشنبه 23 بهمن‌ماه 98 تعطیل هستند.

مدارس کردستان فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرستان اعلام کرد: تمام مدارس شهری و روستایی استان فردا در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

تاخیر دو ساعته ساعت کار مدارس ایلام

با توجه به برودت هوا و یخبندان فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی و بخش‌های کارزان از سیروان و شهر سرابله و شباب و بخش آسمان‌آباد چرداول، بخش میمه و زرین آباد از دهلران و بخش صالح آباد و صرفاً شهر بدره با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

برخی از مدارس شهرستان‌های آذربایجان شرقی در روز چهارشنبه تعطیل شد

در هشترود همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنایی تعطیل و مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در هریس مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل خواهند بود.

در ملکان و سراب همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

در ایلخچی مدارس استثنایی و پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل و سایر دوره‌های با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در آذرشهر و گوگان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

در مراغه همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مراغه مدارس استثنایی و پیش دبستانی تعطیل و سایر دوره‌های تحصیلی یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در بناب مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در مرند کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مرند مدارس استثنایی و پیش دبستانی تعطیل و مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در کندوان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در میانه کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر میانه مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در ترکمانچای کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در ورزقان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با دو ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در خواجه کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

مدارس ابتدایی استان البرز چهارشنبه تعطیل شد

علی درویش پور، معاون امور عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لغزندگی خیابان‌ها؛ مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان‌های کرج، فردیس، نظرآباد، اشتهارد و ساوجبلاغ فردا در نوبت صبح تعطیل است.

اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است؛ بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری البرز، به دلیل یخبندان و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا روز چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه ۹۸ تعطیل است.

بارش برف برخی از مدارس گلستان را تعطیل کرد

آموزش و پرورش گلستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اثر بارش شدید برف و یخبندان تعدادی از مدارس شهرستان آزادشهر و شیفت صبح روستای زیارت گرگان تعطیل شد.

براساس مصوبه مدیریت بحران شهرستان آزادشهر، تعدادی از مدارس این شهرستان، فردا چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

مدارس در همه دوره های تحصیلی از پادگان نوده تا خوش ییلاق که شامل روستاهای وطن، نرگس چال، رحیم آباد، رودبار قشلاق، فارسیان، تیل آباد، خوش ییلاق، کاشیدار، نراب، وامنان و سیب چال است، تعطیل شد.

در شهرستان گرگان هم مدارس شیفت صبح روستای زیارت تعطیل است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که سایر مدارس استان تا اطلاع ثانوی تعطیل نیست.

تعطیلی همه مدارس ۴ شهرستان لرستان

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بنا به تصمیم جدید ستاد مدیریت بحران استان به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیلی و اعلام با تأخیر فعالیت آموزشی مدارس استان به شرح ذیل است:

در پلدختر و معمولان مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

تمامی مدارس الیگودرز، ازنا، سلسله و دلفان و مدارس آموزش و پرورش عشایری استان فردا در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

تمامی مدارس مابقی شهرستان‌ها و مناطق لرستان در نوبت صبح تعطیل هستند.

بسیاری از مدارس استان اردبیل تعطیل شد

بارش برف و برودت هوا برخی مدارس نوبت پیش از ظهر چهارشنبه اردبیل را تعطیل کرد.

با اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، روز چهارشنبه در اردبیل مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس استثنایی نوبت پیش از ظهر تعطیل خواهند بود.

همچنین در نمین، نیر، هیر، سرعین، خلخال، شاهرود و خورش رستم تمامی مقاطع تحصیلی و در مشکین شهر، ارشق مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در لاهرود فقط مقطع پیش دبستانی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل خواهند بود.

ضمناً در مشکین شهر و ارشق مقاطع متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر و در لاهرود ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند شد.

تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس استان تهران بر عهده فرمانداران است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس استان تهران بر عهده فرمانداران است.

محمد تقی زاده با بیان اینکه تصمیم کلی در خصوص تعطیلی مدارس در استان تهران گرفته نمی‌شود، اظهار داشت: تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس استان تهران به شورای آموزش و پرورش هر شهرستان به ریاست فرمانداران واگذار شده است.

وی افزود: در برخی مناطق مدارس تعطیل شده است، برخی از مناطق دیگر نیز ممکن است، مدارس را تعطیل کنند، اما در هر صورت این تصمیم به خود شهرستان‌ها واگذار شده و بررسی‌ها را مناطق انجام می‌دهند.

بر اساس این گزارش، تاکنون مدارس تمام مقاطع تحصیلی فیروزکوه و مرکز پیش دبستانی و ابتدایی رودهن، دماوند و پردیس روز چهارشنبه تعطیل شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ....

    آقا چرا کرج تعطیل نیست کلی برف اومده ما یخ میزنیم تو این هوا بریم مدرسه تعطیل کنید لطفا

  • مرتضی

    با سلام جناب فرماندار شهرستان نظر اباد مدارس ابتدایی در دو شیفت را اعلام کرد اما در برخی کانالها فقط شیفت صبح تعطیل شده در حالی که با این سرما وکاهش دما لطفا مدارس متوسطه اول شیفت صبح را تعطیل کنید با تشکر.

  • مهسا

    تعطیل کنید مدارس و هوا سرده ?

  • ناشناس

    چرا کهریزک را تعطیل نکردید

  • ناشناس

    لطفا مدارس اردبیل پنجشنبه تعطیل کنید سری صبح هوا خیلی سرده خیلی از مدار هم امکانات گرمایشی مناسبی ندارند خدایی نکرده مدرسه آتیش میگیره