کد مطلب: ۲۸۳۴۴۰

تعطیلی پروازهای فرودگاه سهند

تعطیلی پروازهای فرودگاه سهند

پروازهای فرودگاه سهند پس از پنج ماه برقرای مجدد پرواز، دوباره تعطیل شد.

در آخرین دوره برقراری پروازهای فرودگاه سهند از بهمن سال گذشته شهروندان منطقه و استان استقبال خوبی از این پروازها در مسیر تهران به فرودگاه سهند و بالعکس در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی، علت تعطیلی پروازهای این فرودگاه را انجام تعمیرات در موتور هواپیمایی مسافربری این فرودگاه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه سهند از اول تیر تعطیل شده است، افزود: پروازهای هواپیمای مسافربری که به فرودگاه سهند تردد می‌کرد پس از انجام تعمیرات دوباره از سرگرفته خواهد شد.

صفایی روند طولانی شدن تعمیرات هواپیماها را وجود تحریم‌ها برای تامین قطعات هواپیمایی اعلام کرد و گفت: تعمیرات دوره‌ای هواپیماهای مسافربری از جمله برنامه‌های شرکت فرودگاه‌های کشور برای حفظ جان مسافران است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: جایگاه سوخت فرودگاه سهند نیمه تمام مانده و تکمیل این طرح و تجهیز امکانات ناوبری آن به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

گزارش فارس حاکی است، پروازها از فرودگاه سهند از اول بهمن سال 96 از سرگرفته شده بود و مسافران استقبال خوبی از این پروازها داشتند اما از یک ماه پیش به دلیل مشکل و نقص فنی در هوایپمای شرکت تابان ایر این پروازها متوقف شده است.

فرودگاه سهند در سال 1375 خورشیدی در زمینی به مساحت 42 هکتار در حاشیه جاده مراغه - بناب ساخته شده و ازجمله فرودگاه‌‌های اقماری اداره‌کل فرودگاه‌‌های آذربایجان‌شرقی است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.