کد مطلب: ۴۳۳۳۵۵

تعليق موقت پروازهای بین‌المللی فرودگاه پیام

تعليق موقت پروازهای بین‌المللی فرودگاه پیام

تمام پروازهای باری خارجی فرودگاه بین‌المللی پيام به طور موقت تعليق شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام درباره اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: تردد تمام اتباع خارجی در این مدت به دقت با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط تیم پزشکی مستقر در منطقه کنترل و بررسی شده و تاکنون هیچ مورد مشکوکی گزارش نشده است.

وی همچنین ضمن اعلام تعطیلی تمام فعالیت‌های غیر ضروری در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: تمام کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پیام هم با هدف پایش سلامت توسط تیم پزشکی کنترل می‌شوند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: هماهنگی لازم با شرکت‌های آرایشی و بهداشتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده صورت گرفته است.

فرودگاه بین المللی پیام در استان البرز و شهر کرج واقع شده است؛ این فرودگاه در سال ۱۳۷۱ جهت انجام امور پستی و بار هوایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اکنون یک ترمینال ۶ هزار متری دو منظوره -که بتواند پروازهای داخلی و خارجی را پوشش دهد- برای برقراری پروازهای مسافری از پیام در نظر گرفته شده که سالیانه توانایی پذیرایی از یک تا یک و نیم میلیون مسافر را دارد.

منبع: ايرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.