به گزارش تجارتنیوز، شرکت هپکو اراک در اطلاعیه ای از تمدید تعلیق نماد شرکت به مدت ۳۰ روز دیگر خبر داد. اطلاعیه شرکت به شرح زیر است:
پیرو انتشار اطلاعیه ادامه تعلیق نماد معاملاتی ناشر در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ به استحضار می رساند علی رغم پیگیری های انجام شده (مکاتبات پیوست) ابهامات موجود به علت عدم افشای بموقع اطلاعات با اهمیت برطرف نشده است. لذا تعلیق نماد معاملاتی ناشر به مدت ۳۰ روزه دیگر (تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ) تمدید می گردد.
منبع: پایگاه خبری بااقتصاد
آقا کی باز میشه فقط همین سهم مونده خوب بازش کنین بدبخت شدیم رفت
شورشو دراوردین باز کنید این سهم مزخرفو
????
خوبه ما به همینم راضیم اگه تو این وضع بازار باز بشه که نتیجه معلومه. بازم دمتون گرم که با این تعلیق ها میدونین دارین چیکار میکنین.
مثل اینکه اینم مثل بقیه نمادها پولمونو خورده