خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۲۷۷۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تعلیق عرضه‌‌های اولیه در بورس صحت دارد؟

تعلیق عرضه‌‌های اولیه در بورس صحت دارد؟

هرچند صداوسیما به نقل از وزیر اقتصاد مدعی شده این مقام دولتی از تعلیق تصمیمی مبنی بر عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه خبر داده اما مراجعه به اصل سخنان فرهاد دژپسند نشان می‌دهد منظور او تعلیق تصمیمات اخیر چهارشنبه هیات مدیره سازمان بورس بوده است.معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس هم تداوم عرضه اولیه را تایید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد مدعی شده است: با توجه به تصمیم هیات مدیره بورس در روز چهارشنبه مبنی بر عرضه اولیه، در جلسه روز گذشته شورای عالی بورس، شورا به این جمع‌بندی رسید که با توجه به نیاز بازار و اقبال سهامداران از بازار سرمایه و عزم جدی دولت و نهادهای غیردولتی به عرضه‌های اولیه، قرار شد این تصمیم تعلیق شود تا هیات مدیره در این باره تصمیم‌گیری کند.

هرچند خبرگزاری صداوسیما با استناد به این جملات، به نقل از وزیر اقتصاد مدعی شده این مقام دولتی از تعلیق تصمیمی مبنی بر عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه خبر داده اما مراجعه به اصل سخنان فرهاد دژپسند نشان می‌دهد منظور او تعلیق تصمیمات اخیر چهارشنبه هیات مدیره سازمان بورس بوده است.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس هم تداوم عرضه اولیه را تایید کرد. حسن امیری در گفتگو با تجارت‌نیوز تصریح کرد: تصمیمی مبنی بر لغو عرضه‌های اولیه در بورس نداریم.

بدین ترتیب همچنان عرضه اولیه در بورس ادامه دارد و چهارشنبه جاری قرار است عرضه اولیه آریا انجام شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    زیرنویس شبکهٔ خبر را دیدم، سکته زدم!
    ممنون برای رفع ابهام!

  • ناشناس

    مبلغش چقدره؟

  • ناشناس

    کارگزاری ها که دستور چهار شنبه را اجرا کردند یعنی زیر ،500 خرید نکردند
    در این سیستم چند تصمیم گیرنده هست در یک کلام بورس هم داره برای خواص میشه مبارک انشاالله
    وزیر به چند

  • م ز

    سلام خواهش میکنم تدبیری بیاندیشید برای روز بعد خرید عرضه اولیه فقط اونایی که قراره بخرن میخرن ودیگه ما آحر صفیم چرا هیچ کاری انجام نمیدید مثل روز اول خرید عرضه به همه مقدار مشخص بدهند اگر واقعا کارشان درسته !؟ ما هم تو این مملکت هستیم بقیه رو هم ببینید محض رضای خدا ما خسته شدیم از بس اعتراض نوشتیم اما کو گوش شنوا چشم بینا …

  • Arad

    نقدینگی برای آریا چقده قیمت هر سهم چقد میشه

    • ناشناس

      ۱و نیم میلیون حدودا

  • ناشناس

    عرضه اولیه گرونه

  • محمد

    سلام نقدینگی شستا وآریا چقدره این دوتا باهم عرضه می شود؟؟لطفا پاسخ دهید!