کد مطلب: ۵۰۸۷۳۲

تعیین تکلیف ۷۶ درصد متقاضیان مسکن ملی

تعیین تکلیف ۷۶ درصد متقاضیان مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه ۷۶ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در مرحله اول و دوم تعیین‌ تکلیف شدند، از سرعت گرفتن پالایش مرحله سوم ثبت‌نام با بهره‌مندی از تجارب دوره‌های قبل، خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته ۳۰ دی جلسه هفتگی پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن به ریاست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، و با حضور معاونان وزیر در تمامی حوزه‌های مرتبط با مسکن در ساختمان دادمان و به شکل ویدئوکنفرانسی با استان‌ها، برگزار شد.

جلسات طرح اقدام ملی مسکن به شکل هفتگی برگزار می‌شود و بیشترین هدف آن بررسی استان به استان پروژه‌هاست. در همین خصوص، چنانچه در استانی مشکلی وجود داشته باشد و یا در روند اجرا، اختلالی ایجاد شده باشد، با همفکری و رفع موانع در سطح ستاد، پروژه سرعت پیدا کرده و زودتر به نتیجه خواهد رسید.

محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان در این نشست از تعیین ‌تکلیف ۷۶ درصد متقاضیان مسکن ملی خبر داد و گفت: ۷۶ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، تعیین‌تکلیف شده‌اند و مابقی در خصوص واریز اولیه وجوه خود اقدام نکرده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده این مطلب است که باقیمانده جزو متقاضیان واقعی نیستند و بنابراین باید برای آنها جایگزین تعیین شود.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن نیز ۲۲۳ هزار نفر ثبت‌نام کردند که پالایش آنها در حال انجام است که در این مرحله از تجربه‌های قبلی استفاده خواهد شد و زمان اعلام نتایج پالایش کوتاه می‌شود.

گفتنی است، جلسه هفتگی طرح اقدام ملی مسکن در این هفته به بررسی عملکرد استان‌ها در طرح اقدام ملی مسکن در حوزه متقاضیان و ثبت پروژه‌ها، ارائه گزارش علمکرد استان‌های آذربایجان‌شرقی، خراسان‌رضوی و قزوین در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن توسط مدیران کل راه و شهرسازی در بخش‌های وضعیت تامین زمین بر مبنای برنامه ابلاغی و تعداد متقاضیان حائز شرایط، وضعیت پالایش متقاضیان ثبت‌نام شده، وضعیت اخذ پروانه ساختمانی پروژه‌ها، وضعیت انعقاد قرارداد ساخت و شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها، وضعیت انعقاد قرارداد مشارکت مدنی تسهیلات و برداشت از تسهیلات و آورده متقاضیان، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، وضعیت اجرای کلیه تفاهم‌نامه‌های منعقده وزارت راه با دستگاه‌های اجرایی اختصاص داشت.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینها بعد 12 سال هنوز مسکن مهر پردیس رو تحویل ندادن من 12 سال اجاره میدم به امید خانه دار شدن مسکن ملی چی می خواد بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟