کد مطلب: ۲۲۱۴۸۳

تغییرات قیمت ماهی قزل‌آلا در شب عید

تغییرات قیمت ماهی قزل‌آلا در شب عید

مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی از نوسان جزئی حاکم بر قیمت قزل‌آلا در ایام پایانی سال خبر داد.

آرش نبی‌زاده مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی از نوسان جزئی قیمت قزل‌آلا در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: طبق روال، همه ساله با افزایش تقاضا برای خرید قزل‌آلا، قیمت این ماهی دست‌خوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گرفته است، اما این افزایش قیمت در حدی نیست که برای تولیدکننده محسوس باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی نرخ خرید هر کیلو قزل‌آلا از تولیدکننده 10 تا 10 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: بنابراین قزل آلا باید با قیمت 12 تا 12 هزار و 300 تومان در بازار توزیع شود و فروش با نرخ‌های بالاتر ناشی از سودجویی دلالان است.

نبی‌زاده با انتقاد از فروش قزل آلا با نرخ‌های 15 و 16 هزار تومان در خرده‌فروشی‌ها بیان کرد: افزایش قیمت قزل‌آلا در شب عید ارتباطی به تولیدکننده ندارد و تنها دلالان در ایامی که با پیک تقاضا در بازار روبرو هستیم؛ فرصت را غنیمت شمرده و اقدام به عرضه ماهی چند برابر نرخ خرید از تولیدکنندگان می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی با بیان اینکه محدودیتی در عرضه قزل آلا در بازار وجود ندارد، تصریح کرد: در طول سال، تولیدکنندگان اقدام به برنامه ریزی جهت تولید خود در بازار می‌کنند تا در پیک مصرف با محدودیت در عرضه روبرو نشویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.