کد مطلب: ۲۹۵۲۹۸

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد:

تغییر طرح محدودیت سکه در صورت تصویب

تغییر طرح محدودیت سکه در صورت تصویب

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه طرح محدودیت عرضه سکه الزاما مصوب و قانونی نخواهد شد، گفت: به طور حتم در صورت تصویب این طرح اصلاحاتی صورت خواهد گرفت.

محمد حسینی با اشاره به اعلام وصول طرح محدودیت عرضه سکه در مجلس، گفت: این نوع طرح‌ها با توجه به آیین‌نامه داخلی مجلس بر اساس خواسته تعدادی از نمایندگان و با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور تهیه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز،نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه همه طرح‌های اعلام وصول شده در مجلس الزاما مصوب و قانونی نخواهد شد، افزود: در خصوص این طرح نیز به طور حتم در صورت تصویب اصلاحاتی صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برای تصویب طرح محدودیت عرضه سکه باید تمامی جوانب طرح مورد بررسی واقع شود، تصریح کرد: حتی اگر در مجلس نیز این طرح مصوب شود اما مورد تایید شورای نگهبان نباشد باز هم قابلیت اجرا نخواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه حتی اظهارنظر در حوزه ایجاد محدودیت در بازار سکه یا هر بازار دیگر به ایجاد مباحثی از جمله تحریک تقاضا دامن می‌زند، گفت: در این زمینه باید با برنامه‌های کارآمد بانک مرکزی و همچنین تیم اقتصادی دولت همنوا شویم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه طرح‌هایی همچون طرح محدودیت عرضه سکه اگر هم راستا با بسته‌های جدید بانک مرکزی باشد توفیق بیشتری در اجرا خواهد داشت، افزود: اگر طرح‌های مجلس و دولت در تقابل با هم باشند به طور حتم در جهت تضعیف هر چه بیشتر وضعیت و شرایط اقتصادی گام برداشته‌ایم.

حسینی ادامه داد: دولت در خصوص بازار سکه باید تدبیر ویژه‌ای داشته باشد تا از تحریک بی مورد تقاضا و نوسان قیمتی در این بازار بکاهد و مجلس نیز باید در این مسیر همکاری لازم را داشته باشد.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.